Efterrätt cupcakes tårta..
Jag har börjat fundera över hur vi ska göra med efterrätt och tårta på bröllopet. Vi kommer vara 35-40 personer varav en heldel är barn.. Middagen kommer vara någon slags buffe utan förrätt. Frågan är då hur vi ska göra med efterrätt? Ska vi ha det och sen tårta? eller ska vi strunta i det öht?
Vad ska alla göra emellan, alltså vi kommer inte ha någon dans el så.. funderar på att be svågern som är extremt duktig på att spela gitarr spela ett par låtar, sen har jag en kusin som är super på att jonglera med samt blåsa eld, det vore ju något som paus underhållning tänker jag (vi gifter oss i november)..
Kanske göra någon lättare chokladmousse el något att ha till efterrätt och servera tårta senare?
Jag har super svårt att välja mellan cupcakes och tårta oxå! jag har själv utbildat mig till konditor och jobbat som det (gör inte nu dock) så jag tycker ju om att fixa det där om vill göra det själv men jag vill göra så mkt! :)
en tanke var att helt strunta i mat och köra på stort kaffebord med massa tårta och kakor osv, men jag tror att det är dumt för många åker långt osv..
Ge mig massa tips och råd! ;)