du är allt..igen?!
asså blir den sången för mainstream? alla tycks ju ha den som solosång i vigseln..
men den e ju så himla fin, snyft!
asså blir den sången för mainstream? alla tycks ju ha den som solosång i vigseln..
men den e ju så himla fin, snyft!
Vem bryr sig egentligen? Det handlar väl om känslan och att det känns rätt egentligen. Jag kommer välja en mainstream låt till min sambo som min kompis ska sjunga
Vi ska ha den på vår vigsel och jag struntar blankt i om det är mainstream eller inte :) Har sagt, sedan jag hörde den första gången, att den ska jag ha på mitt bröllop!
Vi ska ha två solosånger, vi ska även ha Feels like home med Edwina Hayes. Underbart vacker låt!
Tänkte haft den till festen, arrade den och allt men alltså, jag vill inte ha den längre, jag trodde den var okänd tills jag blev medlem här och upptäckte att alla har den, tänkte till och med sjungit den som överraskning men hur kul är det när 100-tals andra gör det också? Känns bara konstigt för mig, vill vara lite mer originell när det gäller musiken även om jag förstår dem som väljer att ha den, den är verkligen jättefin :)
Vi ska oxå ha Du är allt,,bryr mig inte alls att andra har den,,den är sååå fin o bestämde mig direkt för den