• min hemlighet

    vad kan jag ha som bakgrund?

    På festen ska vi ha ett fotohörn där alla gäster ska fotograferas. Problemet är att väggarna i lokalen inte är speciellt snygga, det är bröstpanel....


    Så jag tänkte hänga upp nåt tyg på väggen som bakgrund men frågan är var jag hittar nåt som är både fint och billigt.
    Vill inte riktigt använda vanliga lakan då jag tror att det kommer se fult ut på bild och jag känner ingen som har satinlakan att låna ut. En annan tanke var att köpa fodertyg men det kommer gå åt så mycket så jag vet inte om det är värt det...

  • Svar på tråden vad kan jag ha som bakgrund?
  • min hemlighet

    mmmm har funderat på det. vet ni var man kan få tag på hyffsat billiga?

  • min hemlighet

    Ja, vi har redan svart/vitt/grått som tema så det är nån av de färgerna vi varit inne på.


    Tapet känns inte som det blir speciellt bra. Vist finns det mängder med fina men eftersom det behövs så mycket (vi vill kunna fota gästerna i par utan att något av den "vanliga" väggen syns) känns det som att det blir svårt att få det snyggt.


    Så tyg får det bli och gärna nåt glansigt.


    vad tror ni blir snyggast och billigast - fodertyg eller att köpa lakan?

  • min hemlighet

    oj, tråden har fått liv igen =)

    vi har redan gift oss men jag hoppas att nån annan får nytta av era tips.

    vi köpte svart bomullssatin på jysk (ett stort underlakan), det blev lite finare än vanligt bomullstyg men inte så glansigt att det blev fula blixt-reflektioner.

Svar på tråden vad kan jag ha som bakgrund?