• uppochhoppa

Makeupartist utan verklighetsförankring?

hej tjejer!

googlade efter bröllopssminkningsidéer under gårdagen och hittade en sminkblogg med en steg för stegbeskrivning. Jag tyckte sminkningen med ögonskuggan var fin, men skrev en kommentar att jag inte trodde någon brud villa ha ögonbryn som såg ut som de var målade med varken brun eller svart penna så att det såg ut som tusch på huden.... Nyss fick jag en kommentar på min bröllopsblogg att jag ser ut att vara i övergångsåldern (jag är 28) Herregud... folk kan inte ta kritik eller synpunkter. Min kommentar har dessutom raderats...

kolla; vill ni se ut såhär på er stora dag?!
    http://zandrassmink.blogg.se/2010/november/utkast-nov-24-2010.html?_tmp=c3506c7398ef6dbdf44503f6b90fa53ce2042ed9

Lite skrämmande att makeupartister tycker det är snyggt känner jag.

Min blogg hittar ni här: www.brollopslycka.blogspot.com om ni vill stämma av att jag inte är en tant...

Tur att BT finns när man vill få lite medhåll (hoppas jag)

Ta ett kliv mot dina mål! - uppochhoppa.se
  • Svar på tråden Makeupartist utan verklighetsförankring?
  • SnartFruSir

Om man jämför hennes ögonbryn med ögonbrynen i bildserien så ser det ju rätt likt ut, typ samma person?! Så hon kanske inte gillade att du dissade hennes stil:P Men jag håller med till 1000! Med sådana ögonbryn hade man sett råspacklad ut, och det är säkert fint på vissa, men inte på mig.

• PimPim83

Det där var verkligen inte snyggt! Jag skulle iaf inte vilja se ut så på min stora dag.

För övrigt ser du inte ut som en tant. :)

• Emblas Mamma

OJ. vad irriterande kommentar av henne att skriva till dig. haha. helt ärligt, du har väl rätt till en åsikt om du tycker det är fint eller ej?

Du har ju inte skrivit något anstötande till henne direkt. Du sa ju bara din åsikt. Hon kan ju itne komma och hoppa på dig bara för det? Gud vad irriterande.

Hon är troligen bara lite dum ;)

Jag tyckte med det var skitfult. Jag vet att det finns dom som tycker det är fint och då kan ju dom få ha det, men personligen tycker jag inte alls om sånna målade ögonbryn. Man måste ju få ha rätt till en åsikt?

Riktigt taskigt att skriva att du är i övergångsåldern, hon har ju skrivit något fult om dig, vilket du inte gjorde om henne.

herregud vilka människor det finns säger jag bara!

Du ser precis ut att vara i den åldern du är i so don¨t worry :)

• las vegas bruden

Men är hon seriös?! Haha! Förlåt, men de ögonbrynen var bland det värsta jag sett. =p

• uppochhoppa

åh vad gulliga ni är! Hon tycker tydligen det är fint... för hon är inne i min blogg och tycker jag är knäpp. Galet!

• Dejli

Å andra sidan så verkar hennes stil öht inte vara särskilt "klassisk", med hennes klädsel, frisyr, piercings och smink. Jag vet flera som ser ut ungefär som henne i stil och smink, och som säkert skulle sminka sig sådär på sin bröllopsdag därför att de gör det annars också.

Otroligt fånigt av henne att lämna en sådan kommentar i din blogg, det tyder ju på en ganska låg mognadsnivå... å andra sidan kan jag ju tycka att din kommentar också var en aning onödig. Det handlar väl helt om tycke och smak, och har man hennes stil till vardags så kanske det var ett tips som någon annan hade glädje av? Det handlar väl helt om tycke och smak...

• S2011

wow. det såg ut som två sniglar.

jag skulle bli skitförbannad om nån sminkade på mig två feta snigelögonbryn på min bröllopsdag.

• Fru Fnurrhurr

"jag skulle bli skitförbannad om nån sminkade på mig två feta snigelögonbryn på min bröllopsdag."

HAHAHA, jag håller HELT med!

• las vegas bruden
    Fru Fnurrhurr skrev 2010-11-29 20:30:46 följande:
    "jag skulle bli skitförbannad om nån sminkade på mig två feta snigelögonbryn på min bröllopsdag." HAHAHA, jag håller HELT med!
    Hahaha! Jag dör av skratt! =D Lägg den som kommentar på bloggen. ;)
Svar på tråden Makeupartist utan verklighetsförankring?