• MrsT2011

kille otrogen igen?( lång text )

Det som är så hemskt i det här är att du slår på dig själv och tycker att "jag är ju ändå en kass flickvän". Du är inte alls en kass flickvän, du är en fantastiskt tålmodig människa som har stått ut med denna hemska kille alldeles för länge! Du måste jobba med din självkänsla, och verkligen inse att du är värd någon som är mycket, mycket bättre. Du förtjänar all kärlek och respekt i världen, eftersom han inte inser det är det hans problem och då ska han inte finnas i ditt liv.

Man behandlar inte sin tjej så som han gör, det är inte normalt. Jag har haft åtta olika pojkvänner i mitt liv och det var bara en enda kille som betedde sig så. (Detta var på gymnasiet) Det höll i fyra månader och jag stack så fort jag fick veta vad han höll på med.

Min fästman skulle aldrig ens drömma om att bete sig på det sättet, inte ens om vi var inne i en riktigt djup svacka. Vilket jävla sätt att skicka sexmeddelanden när din mamma är döende!

Livet är för kort för sånt här, du kommer må mycket bättre på egen hand. När du hunnit "landa" och fått koncentrera dig på dina relationer med vänner o familj ett tag kommer du vara redo för en ny och oändligt mycket bättre relation, var så säker! Livet tar inte slut för att man blir singel, det är nyttigt och faktiskt ganska skönt att bara tänka på sig själv ett tag.

• MrsT2011

Eftersom ditt enda argument att behålla honom är att slippa vara ensam så måste jag bara peka på hur mycket bättre du kommer må även om du känner dig helt ensam. Det är fan så mycket bättre att känna sig ensam än att känna sig kränkt, dessutom vet du ju hur grovt han kränker dig! Håller även med senaste inlägget att bara det faktum att du lägger enormt mycket tid på att kolla hans telefon och dator visar att du kommer att må mycket bättre UTAN honom!! 

Svar på tråden kille otrogen igen?( lång text )