kille otrogen igen?( lång text )
LÄMNA!!!!! fy faan ett sånt svin du är med..... Nej gumman, han älskar inte dig, förlåt, men så är det.... han kommer aldrig att vara dig trogen, han kör över dig fullständigt och det kommer han fortsätta göra så länge du tillåter det, han utgår ifrån att du alltid kommer ta tillbaks honom,vilket du hittills gjort också... åååhhhh jag blir så förbannad på såna här SVIN!!!!!!!! du kommer ladrig bli lycklig med den här idioten, han kommer bara orsaka dig smärta och lidande, du kommer aldrig någonsin kunna k'änna dig HELT säker på honom och ert förhållande, utan tillit finns INGENTING.... kommer du kunna leva med misstron, att varje gång när han telefon piper fundera om det VERKLIGEN var hans mamma eller kompis som messade som han säger, eller är det nån annan...? Nånting är uppenbart fel när du måste gå igenom hans mail, telefon osv, och att du dessutom varje gång hittat massa skit som du ju misstänkt, bevisar det bara.... jag vet att det kan vara skitsvårt, att avsluta ett förhållande är nästan svårarae och jobbigare än själva anledningen till varför man gör det, vad det än gäller.... du är värd nånting mer, du förtjänar inte detta, hur illa du än kan bete dig ibland, rättfärdigar det inte att någon ska få göra så här mot dig!! Se ditt egenvärde, och inse att han är inte rätt för dig, han är nog inte rätt för någon, och inse att du kan ha det såå mycket bättre, det finns nån som kan älskar dig för den du är,hur illa man än beter sig ibland, och det finns någon som kommer behandla dig som förtjänar att bli behandlad, med respekt och kärlek!!
om du tror att det är DITT fel på nåt vis att han beter sig som ett svin så kan du inte ha mer fel, ingen är perfekt, man har alla sina mindre härliga sidor, men det gör det inte rätt att vara otrogen!! så här tänkjer jag:
"If you can´t handle me when I´m at my worst, you don´t deserve when I´m at my best!" och så är det! LÄMNA!!!