kille otrogen igen?( lång text )
Jag var otrogegn en gång mot nån jag älskar. Min tjej kom på mig när hon läste ett korkat sms jag skickat till den jag varit med. Det var fruktansvärt. Ångesten när jag insåg att jag gjort henne så illa var total.
Jag lärde mig av mitt misstag. Jag accepterade att hon var arg, att vi gjorde slut och jag försökte vara ärlig och svara på alla hennes frågor trots att det gjorde ont. Att vara otrogen är fruktansvärt, det är helt enkelt något jag aldrig kommer göra ont. Inget sex i världen är värt att såra någon man älskar.
Att göra det IGEN mot samma person som din kille har ser jag som snäppet värre. Saker händer, vist. Man gör dumma saker, man ångrar sig. Men sättet han behandlar dig på tyder ju på att han inte ens känner nån skam?
Att han dessutom tar pengar, att du försörjer honom tycker jag tyder på att ert förhållande kanske inte är så jämnställt och possitivt.
Jag har varit ihop med en kille (jag är tjej) som var otrogen på det mest sjuka sättet jag kan tänka mig. Men av någon anledning stannade jag kvar länge. Det krossade mig totalt. Självkänslan jag hade innan var som bortblåst. Jag var ett vrak när jag tillslut fick nog och gjorde slut.
Om jag suttit i din sits hade jag gjort slut. Kärlek ska inte vara på det sätt du beskriver i ditt inlägg.
Hoppas du kan ta dig ur det här förhållandet och jobba på att må bra själv! Och längre fram träffa någon som förtjänar dig.