Inlägg från: turbovampyria |Visa alla inlägg
  • turbovampyria

    kille otrogen igen?( lång text )

    Jag var själv i ett förhållande med en kille som var otrogen mot mig. Jag förlät honom första gången och det var ända gången jag fick reda på att han var otrogen. Den gången fick jag den speciella magkänslan. Fick den flera gånger under förhållandet men ignorade den eftersom jag hade så himla mycket annat som pågick i mitt liv. Jag intalade mig att jag behövde honom, älskade honom och att jag var lycklig. Han var också en sådan person som levde helt och fullt på mig. På den tiden levde jag också på socialbidrag, så det blev väldigt svårt att få ekonimin att gå ihop. Vi var tillsammans i 2 ½år. När det tog slut kände jag mitt lättad. Jag var äntligen fri från en tung börda jag gått och burit på och den bördan var han.

    Jag kan inte säga vad du ska göra. Det bästa vore att släppa honom. Du skadar bara dig själv när han gör som han gör. Problemet kan också vara att du kommer tillbaka till honom när han varit otrogen. Detta kan leda till att han tror att han kan göra som han vill eftersom du ändå förlåter honom. Vill du behålla honom? Ställ krav på honom. Få honom att förstå att i fall han gör så igen åker han ut. Dtå fast vid detta också. Ger du honom för många chanser blir bara du lidande.

Svar på tråden kille otrogen igen?( lång text )