• 2010 2010

    Gravid?

    Känns som det är lite tidigt för symtom bara dagarna efter befruktningern (dvs just illamående och kaffesmaken).
    Med min första märkte jag dagarna efter min mens skulle kommit att jag var så kissnödig hela tiden. Hade inga symtom före utebliven mens.
    Med andra graviditetern märkte jag heller inget förutom att mensen inte kom fast det kändes som om den skulle komma hela tiden.
    Vid den tredje graviditeten, kände jag en väldigt stark ägglossning och ca 6 dagar efter kände jag som stickningar i magen. Dagarna innan mens fick jag väldiga humörsvängningar och mycket molvärk och testade positivt dagen innan beräknad mens.

    Det är inte som lolinda säger då bara så att mensen kom tidigare denna gången?

  • 2010 2010
    Sommarbrud2011 skrev 2010-11-24 15:30:58 följande:
    Tänkte bara säga att jag funderar lite över samma sak. Jag har också en mellanblödning (vilket jag inte minns att jag nånsin haft förut varken med eller utan p-piller). Det har pågått i tre dygn och det varken ökar (blir normal mens) eller minskar (försvinner). Jag har inte varit särskillt stressad. Vi har använt Billingemetoden då planen var att vänta till efter bröllopet som är till sommaren. Jag har inte alls varit orolig innan detta hände och nu är jag mest orolig för att det är något som är galet inte för en möjlig graviditet men jag skulle vilja veta varför kroppen beter sig så här. Vi ska på middag på lördag och egentligen skulle man ju velat veta om man kan ta ett glas vin eller inte samtidigt som jag egentligen inte tror att det är något. Ursäkta det förvirrande inlägget och att jag lånar tråden lite :). Men är det någon som har tips på vad det kan vara?
    Billingemetoden? vad är det? Äter du p-piller nu? Om inte när slutade du med det?
Svar på tråden Gravid?