• Precious Love

Fina brudunderkläder för större kupa?

Jag är på jakt efter fina brudunderkläder men hittar inget i min storlek. Jag har 65H/60I och skulle gärna vilja ha en korsett i vitt/ivory.

Någon som kan tipsa om någon hemsida? Har redan kollar de engelska sidorna La Senza, Figleaves och Bravissimo. Några andra tips?

Because love should be celebrated - 7 juli 2012
  • Svar på tråden Fina brudunderkläder för större kupa?
  • SnartFruSir

Change :) Där köper jag alla mina underkläder! / 75 H

• ClaraH

Jag skulle precis tips om Change också. Om du kommer till Stockholm finns Gustav Melbin i Gamla stan som är en bra underklades affär. de hade två korsetter i min storlek när jag frågade i höstas. Jag frågade om 70G.

• moonlightgirl

Det beror lite på vart du bor. Jag gillar Twillfitt. Men kruxet med dem att de har inte samma utbud, i Västerås där jag bott förut har de bra storlekar till oss som behöver stor kupstorlek men i Stockholm har de inte alls lika bra storlekar.

Kolla upp om det finns Triumf återförsäljare där du bor eller i närheten. Kolla även upp om det finns någon återförsäljare för Prima Donna, de har också bra storlekar.

Sen skulle jag också tipsa om Change som de andra två har gjort.  =)

Lycka till.

• Precious Love

Tack för tipsen om Change. :) Där köper jag också mina BH:ar men i Örebro har de iallafall inte haft några passande korsetter när jag varit in. Och 60I (BH) har de heller haft när jag varit in.. Twilfit måste jag kolla in lite nogrannare, har bara varit in och vänta där ett par gånger. :)

Svar på tråden Fina brudunderkläder för större kupa?