I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Tack jag känner mig välkommen, det är roligt! För att ni inte ska bli rädda, så här mycket var det längesen jag skrev en dag. men alla är vi väl periodare på olika sätt. Heloise, vår stora som var hyftsat tidig med att gå kunde inte vinka vid i alla fall 8 månader tror jag. Hon var senare med både det och att klappa än andra i föräldragruppen så det varierar ju. Förresten, när ni funderar på förskola till Elise i en framtid, finns det möjlighet till mycket utevistelse eller rent av ur och skur? Jag ser på vår tjej som nu bytt till en förskola med mer utmanande utemiljö och mycket tid ute vad det gör för motorisk utveckling samt för motion. Fru Bygg, usch för magont, vi har en sådan här också. Har hon svårt att komma till ro pga magen också? Gissar att du testat alla knep jag kan, Semper, miniform och massage. Här söver vi den lilla i Babybjörn nu, inte en bra vana framöver alls. Stora ammades till sömns vlket inte heller var hubdra, den här kan hänga på maken också alla fall. För vår del utlöste lillasyster en rejäl trotspuckel, kanske är det så för er också. Tålamod har jag inte heller om det kan vara någon tröst.