• förlovadflicka

Alternativ till dans...

Vi vill inte ha dans eftersom vi verkligen inte kan dansa och ska bara ha en liten fest med familjen. Forslag pa vad man kan ha istallet onskas...

Varken de svenska bokstaverna eller fragetecken funkar pa detta tangentbordet tydligen, haha.

• Svar på tråden Alternativ till dans...
  • Vire

Vi har precis bokat karaoke till vår bröllopsfest som vi ska ha i trädgården. Hoppas det håller igång festen

• förlovadflicka
    Vire skrev 2010-11-18 18:12:04 följande:
    Vi har precis bokat karaoke till vår bröllopsfest som vi ska ha i trädgården. Hoppas det håller igång festen
    Hm, det är ju faktiskt kul med karaoke... Men vi ska ha festen på ett lite finare ställe och det känns typ lite avigt att ha något sånt där... Hm, det är knepigt alltså, tur att vi har elva månader kvar! :)
  • ssam

ni kan väl dansa på erat sätt? måste ju inte vara vals eller en någon speciell stil:)

• pyrro

Vi hade ett mindre bröllop med familjerna och ett par vänner. Vi hade heller ingen dans och var lite oroliga i förväg att det skulle dö ut snabbt. Alla som vi ville skulle stanna länge var kvar till 0400 så vi behövde inte oroa oss:)

Vi åt, hade paus med tipsrunda ute, lite annat smått spex och sen åt vi tårta kring 21.00 efter det åkte dom gamla och barnen hem och vi andra umgick, pratade och drack gott som vilken annan trevlig fest och tiden flög iväg:)

• Lev idag

Alltså, jag lär inte heller få min blivande att dansa vals.
    Men vi ska definitivt ha en massa annan dans!! :D
    Jag menar, liveband och musik hela natten.
    Båda är musikfreaks och vet redan vilka som ska spela. :D

Men tipsrunda var ju ett riktigt bra tips.
    Jag menar att man skriver ihop frågor om brudparet och så.. :D
    Det va ju jättekul!
    Sen finns de säkert folk som vill spexa eller planerar annat.. :D

• pyrro

Lev idag skrev 2010-11-18 19:44:03 följande:
    Alltså, jag lär inte heller få min blivande att dansa vals.Men vi ska definitivt ha en massa annan dans!! :DJag menar, liveband och musik hela natten.Båda är musikfreaks och vet redan vilka som ska spela. :DMen tipsrunda var ju ett riktigt bra tips.Jag menar att man skriver ihop frågor om brudparet och så.. :D Det va ju jättekul!Sen finns de säkert folk som vill spexa eller planerar annat.. :D

Ja självklart handlade frågorna om oss. Riktigt roligt var det, för tex så var det bara 2 på hela festen som visste hur vi träffades och dom var också dom ända två som svarade rätt på det (1 X 2 - frågor). Så det var ju rätt kul att inga av våra föräldrar hade en aning om hur det gått till

• ClaraH

Man kan ju ha lekar. Ni har väl hört talas om skoleken. Man sitter med ryggarna emot varandra och på frågor om brudparet sp räker man upp brudens eller brudgummens sko som svar på vem som gör vad i t.ex. hushållet osv. Jag tror det finns flera trådar om lekar.

• pyrro

Vi ville inte ha en massa konstiga lekar, men skoleken hade vi och den var uppskattad:)

Svar på tråden Alternativ till dans...