Digital Dreams skrev 2010-11-10 07:03:18 följande:
Håller med dig!Hade inte heller tyckt att det varit speciellt kul....Om jag ska planera mitt bröllop så hade jag ALDRIG ens funderat på att lägga det på en nära släktings födelsedag, det går bara fet-bort för mig.Men det är ju jag....(Jag som nästan mår dåligt över att vårt bröllop blir dagen efter min systers barns födelsedag.)
Håller med:)
Vill inte heller förstöra här, men som sagt, varför ta hennes födelsedag när det nu finns hur många helger som helst under en sommar? :) Bara undrar. Ni visste det ju innan ni bokade.
hehe. jag skulle blivit lite ledsen och besviken faktiskt. Känt mig bortglömd. men det kanske bara är för att en födelsedag alltid har varit speciell i vår familj och vi firar alla oavsett ålder. Så det kan mycket väl vara annorlunda i ert fall ;)
Men nej, jag skulle aldrig planera in min stora dag på en annans stora dag så att säga. Det hade kännts för mig oerhört pinsamt!
Tyckte det var grymt jobbigt som det var att en väldigt avlägsen kompis till mig fyller år den dagen vi ska gifta oss. Vi umgås dock inte så numera, men bara det var för mig jobbigt !
Men alla är vi olika, hoppas din syrra inte tar illa up! Lycka till :)