förslag på frisyr för kort hår
Ärdet någon som har förslag/bilder på frisyrer för kort hår. Jag har kort hår o hittar inga bilder på bröllopsfrisyrer för kort hår.
Ska jag gå till frisör eller försöka fixa håret själv?
Ärdet någon som har förslag/bilder på frisyrer för kort hår. Jag har kort hår o hittar inga bilder på bröllopsfrisyrer för kort hår.
Ska jag gå till frisör eller försöka fixa håret själv?
Har ett par fina på min blogg :) Har samma problem som du i övrigt. :) giftdigmedmig.bloggplatsen.se
såå fint med old hollywood vågorna! Annars tycker jag att en håraccessoar är perfekt, finns tusentals på www.etsy.com (gå till weddings/accessories/hair)
Kolla även www.frilla.se
Kollade på etsy nu och köpte en underbar rosett med spets att ha i håret! :D
va kul! etsy är bäst
Ja, fick den idag och den är helt perfekt!!! :D
Vilken (kreatör) köpte du från? Vilken shippingmetod använde du?
Jag är orolig att det fastnar i tullen och man måste betala massa extra avgifter.
Va kul att den är perfekt! Jag ska beställa snart också, men kan va skönt att veta lite mer hur det går till med betalning och leverens först :)
Betalade du via paypal?
Har man väldigt kort hår och inte så mycket att göra frisyr av kan man ju satsa lite extra på tillbehören istället. Här har jag hittat lite annorlunda och roliga håraccessoarer: www.balunz.se Under "Exklusivt och extra lyxigt" finns några som jag tycker är riktigt fina. Speciellt den andra, "Champagnefärgad tiara", gillar jag.
Jag bad en florist sätta levande blommor på en skena. Det blev superfint.