• Tube

Fiberwig mascara

Jag har i en annan tråd tipsat om lancômes hypnôse mascara, den icke vattenfasta är toppen men jag föredrar den vattenfasta då jag tycker att vattenfasta mascaror överlag håller formen på fransarna mycket bättre. den är tyvärr lite dyrare men man vill aldrig byta tillbaka till en "vanlig" mascara efter den!

jag har dock blivit tvungen att göra det då jag ska försöka spara in på det mesta just nu och sminkar mig ändå väldigt sällan, så jag provade en himla massa olika billigare varianter. blev såklart besviken om och om igen och spenderade mer pengar på att prova runt istället för att köpa en dyrare.

till slut hittade jag äntligen en som jag verkligen är nöjd med- false lash effect waterproof från max factor tror jag det är, skitbra. jättestor borste dock som man får öva in sig lite på men nu blir fransarna superfina, fylligare för varje drag och garanterat längre och med fin form. jag är jättenöjd, och största plusset är väl att den varken "torrfäller" eller tynger ner fransarna! kan varm rekommendera denna som budgetvariant!

Svar på tråden Fiberwig mascara