• muffinskolan

svensexan slutade efter en timme

Ja så kom dagen då grabbarna skulle kidnappa min blivande man och det första man gör är att tvinga i stackaren en liter med 40% vodka blandat med kaffelikör på en kvart med effekten att han ungefär en timme senare var så packad att han inte klarade av att gå själv och snart låg avdäckad.Då ringde de på mig så att jag fick åka hem från min vännina och ta emot honom. Hur kan män i 30-års åldern ha så låg intelligensnivå???

• Svar på tråden svensexan slutade efter en timme
  • Bellis

Men herregud, hur dumma får folk bli egentligen??????

Stackars din blivande - snooooopet och mycket trist. Hoppas han inte mår alltför dåligt...? Isch.

• Jema

Tråkigt att det blev som det blev.
    MEN han har väl ändå en egen vilja och vet var hans gräns går?!

Jema

• muffinskolan

Visserligen sant Jema, men det är kanske inte så lätt att stå emot grupptrycket när det sitter femton grabbar och hejar på. Män har ju en viss tendens att bli lite macho vid sådana här tillfällen. Jag tycker bara att det är så synd att han ligger avdäckad här hemma medan resterande fortsatte och festa vidare. I och för sig är det väl bra om någon har kul på hans svensexa när han nu inte får uppleva den själv. Jaja imorgon är en annan dag.

• Jema

Jag förstår vad du menar. Jag ville bara säga att det inte är någons "fel" att det blev så. Alla är lika go, om man nu kan säga så.

Jema

• hea

Himla schyssta polare din m2b har!Tänk med vilken glädje han kommer minnas sina härliga polare som fixade en sån svensexa för honom.
    Hoppas han talar om det för dom så de förstår hur lyckar det var.
    Jag hade blivit skitförbannad om det varit min m2b.Jag hade inte blivit förvånad om de tagit med honom på strippshow men att fylla någon totalt vad är det för kul?Hoppas han sover hela natten och inte kräker.Kram på dig

• muffinskolan

Ja grabbarna är verkligen guld värda i mina ögon just nu..by the way..kräkdelen är redan avklarad...men tack för omtanken Hea, Kram och godnatt

• Mollie

Usch, hatar sånt!
    Hoppas de gottgör med RÅGE vid ett senare tillfälle... Vad sa han sjlv om sin sexa?

M.

• muffinskolan

han minns tyvärr bara bussfärden och att folk fick bära honom och att han var fullare än han någonsin varit..

• Draak

Ja, den sexan lät ju så kass att jag inte kan låta bli att småle åt eländet... ;)

Jag har bara hört om nå't liknande i de fall det varit "skensexa", d v s ett skrämselskott helgen innan e dyl, som varit så uselt arrangerad att folk blivit ganska upprörda. Men då har det hela förstås slutat i en sagolikt gediget arrangerad sexa helgen efter.

Antar dock att det inte är att vänta här. Hoppas någon har vett att be om ursäkt senare...

Svar på tråden svensexan slutade efter en timme