Inlägg från: JT2010 |Visa alla inlägg
  • JT2010

Viktigt!!! Till er som ska gifta er i Gustaf Vasa kyrka (Stockholm)

Jag kan förstå att det inte är så kul att altaret är övertäckt om det inte görs på ett snyggt sätt men jag skulle inte protestera mot detta. Det är väl trots allt viktigare att inget förstörs???? Även om man gjort mätningar så kan något gå snett någon gång.

• JT2010

Men shit Bäst i test ta det lugnt! Imcl har ju helt rätt det kan ju finnas lösningar på alternativet! Är du inte ens villig att kolla upp hur de kan lösa detta så får du ju skylla dig själv. Det är en sak att man måste bli informerad om det men de kan ju inte låta bli att skydda kyrkan och riskera att saker försörs. Som Imcl sa så kanske de kan ta bort övertäckningen under vigseln eller liknande.

Man kan ju inte protestera o spy galla utan att ens ge dem en chans att lösa problemet!

• JT2010
    Cinnta skrev 2010-11-01 20:00:01 följande:
    Men egentligen... varför ska ni som inte har konstruktiva råd att ge den som är jätteledsen för något som hon sett fram emot väldigt länge, några råd utan bara klanka ner på att denne är löjlig och egocentrisk? Jag ser att några har försökt ge råd på hur man kan lösa det, och det är kanon. Men att bara säga att hon är ego och tänker fel är ganska taskigt. Har man inget konstruktivt att säga tycker jag nog inte att man ska säga nåt överhuvudtaget.
    Kanske för att trådstartaren ska få lite perspektiv på det hela? När ett problem uppstår och man får panik tänker man inte ordentligt fastän man borde det...
Svar på tråden Viktigt!!! Till er som ska gifta er i Gustaf Vasa kyrka (Stockholm)