• Tiger Lou
    Äldre 27 Oct 18:57
    17164 visningar
    20 svar
    20
    17164

    Bantningsté - funkar det?

    Är det någon som har testat något bantningsté och fungerade det isåfall? Hittade t.ex manasul som sägs fungera som ett utrensande té för kroppen. Några erfarenheter?

  • Svar på tråden Bantningsté - funkar det?
  • Tiger Lou
    Äldre 28 Oct 14:51
    #3

    Jag är inte på något sätt överviktig men hade ju varit kul att gå ner kanske tre kg bara. Hade varit kul om det funkade även om det låter väldigt simpelt med ett te. Ingen annan som har testat det?

  • Tiger Lou
    Äldre 29 Oct 12:50
    #5

    Jag lever redan hälsosamt, är inte överviktig utan ligger på en bra vikt, har heller inte lätt att gå upp i vikt eller ner heller för den delen även då jag tränar extra hårt. Tänkte mest det kunde vara kul om en så enkel sak som att dricka te på kvällen skulle hjälpa till att få igång magen och att man skulle gå ner i vikt på köpet. Som sagt bara två tre kg typ. Men har inte lust att kasta ut pengar på bluffgrejer liksom. Därför tänkte jag att nån kanske hade testat och kunde säga om det funkade... Har aldrig bantat faktiskt eller testat något bantningspreparat.

  • Tiger Lou
    Äldre 31 Oct 09:38
    #8

    Men om ni inte har testat teet behöver ni inte skriva och berätta för mig hur man bantar, jag vet hur man gör för att gå ner i vikt. Dessa teer ska fungera utrensande för kroppen vilket medför att man kan gå ner något/några kg. Frågeställningen var om någon testat dessa teer och vad erfarenheten av dem isåfall var. Det är inte direkt så att jag sitter hemma och äter chips och dricker cola hela dagarna och behöver gå ner 20 kg och tror att ett te ska hjälpa...

  • Tiger Lou
    Äldre 31 Oct 17:59
    #11

    suck...

  • Tiger Lou
    Äldre 8 Nov 20:37
    #18

    tlind - spännande! det visade sig att en av mina vänner också drack ett liknande te och hon hade också gått ner i vikt av det. Det var något kinesiskt te. Ska kika in på länken du postade. Finns så många olika teer att välja bland!

Svar på tråden Bantningsté - funkar det?