• Zia 20090618

Var köper ni era kinaskor?

Jag är ute efter en viss typ av sko i en speciell färg och efter att ha letat och letat har jag insett att jag måste "designa egna" om jag ska få dem som jag vill. Jag skulle beställa via divinityred.com men sedan nån vecka tillbaka är det omöjligt att komma in på deras sida. "Servern hittas inte"

Så min tanke nu är att beställa direkt via kinaföretagen, men jag hittar ju inga? Har sett att flera har beställt "kinaskor" men jag hittar ingen sida där jag kan välja modell, klack och färg precis som jag vill?

Har ni några tips till mig? Var har ni beställt ifrån?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-20 20:06
    divinityred.se ska det ju vara..
  • Svar på tråden Var köper ni era kinaskor?
  • Zia 20090618

Hmm..tycks inte hitta tillräckligt bra modell hos dem.. :/

• Semlorna

Etheleglin skrev 2010-10-20 22:23:41 följande:
    Är Matildas fest ett bra och seriöst företag?

Vet inte, har inte hunnit beställa skor till mig själv än och vet inte vartifrån det blir.

• SaCa

Har hittat en hemsida, kinesisk tror jag. Där finns hur mycket som helst och man kan även "designa" sina egna skor. Vet inte hur seriösa de är dock. Eller vilka priser det är.

http://www.duosheng.cn/fen/index1.html

• Mariabridetobe

Jag har hittat en svensk sida med okej pris (549 kr) Där man kan designa egna skor, annars kan man få alla modellerna i olika färger, man bestämer även bredd och hur hör klack man vill ha. Ska beställa mina från den sidan.
    Sidan: www.pernillasbrudbutik.se

• Zia 20090618

Har för mig att jag inte hört alltför bra om matildas och pernillas? Men det kanske bara var leveransen, att det tog lång tid innan man får dem? Hur som helst tycks jag inte rätt modell, vill absolut ha en "sling back", vilket det tycks finnas få av..

• Bridezella

Fick mina skor från Pernillas brudbutik idag - supernöjd!!
    Tog ca 8 veckor att få dem. Bra mailkontakt och trevligt bemötande.

Svar på tråden Var köper ni era kinaskor?