• Barbabus

Eriksberg catering och festvåning!

I lördags gifte vi oss! Festen hade vi i Eriksberg Festvåning i Stockholm. Det var verkligen helt fantastiskt

De är otroligt proffsiga och trevliga, lokalen är fantastiskt bra, maten var jättegod, vinet utmärkt och attityden var hela tiden "inga problem, det fixar vi!".

Detta låter nog som reklam, men jag ville bara passa på att ge dem beröm på ett annat sätt än att bara berätta det för dem själva!

• Svar på tråden Eriksberg catering och festvåning!
  • annaochmias

Grattis! :)

Ingick lokalhyran i kuvertpriset?

• annaochmias

En till fråga: Hade ni dans? Hittar inga ordentliga bilder på hur det ser ut inne i lokalen. Fanns det ljudanläggning o sånt? Hyrde ni DJ?

Många frågor från någon som letar bra och prisvärd lokal. ;)

• Barbabus

Tack! :)

Lokalhyran ingick i kuvertpriset, tillsammans med kostnad för personal, städning och bordsdekorationer. De var verkligen inte snåla med personal (ungefär en personal på 10 gäster), vilket var väldigt skönt!

Vi hade dans i källarplanet (rekommenderas för då kan man vara där till klockan 3). Vi hade band (4 personer; trummor, bas, gitarr, sång) och det var inga problem alls att få plats. I källarplanet är det som ett rum där man har dansgolver, och sen finns det mindre rum på sidorna där man kan sitta i soffgrupper och där baren är.

Lycka till!

• annaochmias

Tack! Skickade iväg en förfrågan och en kille som heter Johan kommer kontakta mig efter 1/11. :)

• lindah85

Vi var på besök på Eriksberg och det verkade helt underbart! Trevlig kontakt och jättegod mat verkade det som. Lokalerna var perfekta också, mkt plats och bra att man kan vara i källaren till kl 3. Det jag gillade var de små rummen, de hade tjocka väggar så musiken skulle inte höras så jättemycket in.

Preliminärbokade den 3 september :)

Svar på tråden Eriksberg catering och festvåning!