Helena brud 20 aug, låter som du hade en härlig dag! Min möhippa har jag skrivit om i bloggen här på BT, så det går bra att läsa där, men det var lite samma stuk som du hade och jag var sååå nöjd! Framförallt underbart att ha alla vänner samlade en heldag! Jag festade hela natten som om det inte fanns någon morgondag, vilket jag inte trodde att jag kunde/tyckte var roligt längre (som den hemmasittande tre-barns mor man är )
BM går och väntar på sin svensexa, och de har gjort väntandet till en del av grejen, han ser lite orolig så fort jag bokar något (tex spontant åka till landet en fredag och äta kräftor med mamma )
I övrigt börjar jag bli stressad igen, framförallt får jag inte ordning på festprogrammen som ska till tryck. Och vi ska ju ha så himla mycket grejer med oss, jag är så rädd att jag ska glömma grejer.. Får massa "tänk om" tankar, som "tänk om cateringen inte kommer,tänk om blommorna inte håller, tänk om jag glömmer klänningen osv.
Har börjat få halsbränna av stressen, vilket jag inte haft sedan jag var gravid... Men jag ska prata med blivande svågern om hjälp med programmen så hoppas jag att jag kan stressa lite mindre..