Inlägg från: Malla och Mojje |Visa alla inlägg
  • Malla och Mojje

    vart ska vi åka?????

    Vi gjorde en helt otrolig resa till Kenya och Tanzania!! Kan varmt rekommenderas! Var en vecka på Safari i Kenya och en vecka på Zanzibar (Tanzania). Vi var 2 meter från en leopard, vi dansade med Masaier, vi flög luftballong i gryningen över savannen och sprang längs de vita stränderna på Zanzibar och simmade med delfiner! Gifte oss i maj men åkte nu i november. Det var en helt otrolig upplevelse - ett minne för livet!!!

  • Malla och Mojje
    impegno di nozze skrev 2010-12-28 15:55:42 följande:
    Jag kan inte annat än att hålla med malla och mojje. Jag var en vecka på Zanzibar Tanzania, simmade med delfiner och upplevde en fanstastisk kultur på flera vis. Vi reste runt i nationalparker våde i Tanzania och Kenya och spenderade en del tid i Nairobi. Det här hade varit en perfekt bröllopsresa, det var helt magiskt! Men kom ihåg att lämna ALLA smycken hemma, risken att bli rånad är mycket stor. Var försiktiga och anlita guider är mitt tips.
    Själv hoppas jag på att bröllopsresan går till Canada och lite fin skidåkning i Whistler eller Banff.
    Håller med - ha inga smycken på dig. Vi var visserligen hela tiden i grupp och jag tror nog jag skulle kunna haft smycken men det kan  vara lite provocerande eftersom befolkningen är så fattig..  Tråkigt dock att vara på bröllopsresa utan ring..
Svar på tråden vart ska vi åka?????