Inlägg från: Violator |Visa alla inlägg
  • Violator

    2/7 2011, who´s with me??

    Jag är med er! Bestämde datum i förrgår då vi fick bekräftat lokalen! Shit vad det känns på riktigt nu på nåt vis. =)

  • Violator

    Vi har typ bokat lokal. Jag trodde att jag skulle vara sååå långt framme och ha planerat allt men iom att vi precis bokat lokal så är det inte mycket annat som är bokat. Mer än färgtema, marinablå, fuchsia och vitt. Ni andra? Budgeten klar? Den jobbar jag mest med just nu.

  • Violator

    Klänningen är just nu mitt största bekymmer. Har inte hittat den än. Tänkte åka till Köpenhamn nästa vecka men min syster kan inte följa med. Tror inte att jag kan handla klänning utan att hon är med.


    Var håller alla 2a juli-are hus? Vi bor i Malmö men ska gifta oss i Åhus.

  • Violator

    Vi tänkte först som ni kiwiplay men sen funderade vi på om vi helt enkelt inte skulle skicka ut inbjudningarna tidigt idtället. Typ februari. Folk brukar väl behöva ansöka om semester då? Det är ju verkligen i semestertider vi gifter oss. Sen har jag en hemlig agenda också och det är att även ha tidigt osa så att vi kan bjuda "reserver" om gäster tackar nej. Vad tycker ni? Känns februari för tidigt och är det för tacky att bjuda "reserver"?

  • Violator

    Vad långt ni kommit förresten. Får ju helt ångest av er.

  • Violator

    Ok, februari it is then. Jag tycker absolut att ni ska använda julkorten som lite save the date. Hade vi skickat julkort hade vi gjort samma. Angående gästantalet så är det en blandning av att vi inte vill vara för många för att kunna umgås med alla men också en kostnadsfråga. Gästlistan började på 150, nu är vi nere på 90 men vi vill egetligen helst vara mellan 50 och 60. Hur många är ni på era bröllop?

Svar på tråden 2/7 2011, who´s with me??