• Silver lining

har+smink: tips centrala Stockholm /hem besoek?

HJAELP!

Ska gifta mig i centrala Stockholm; vill evtl gaerna ha nagon kunnig och bra frisoer/ make up artist  som kan fa till en modern och trendig look och gaerna nagon som kan komma till mitt hotel

Kaenner nagon nagon?

Jag har hoert med Bjoern Axen, men de goer inte ens prov sminkning / prov uppsaettning foere sjaleva dagen - verkar jaette riskabelt, tycker jag eftersom jag inte bor i stan och aldrig annars gar och klipper mig daer!

Vad tycker ni? Asikte och tips varmt vaelkomna!!!

• Svar på tråden har+smink: tips centrala Stockholm /hem besoek?
  • Grodfrun

Jag var hos Hanna pa Corinne & Friends i Sturegallerian. Vi gjorde ingen provsminkning/uppsattning innan eftersom jag inte bor i stan, men hon forstod precis hur jag hade tankt mig utifran de bilder jag visat henne och jag blev mycket nojd med gar och smink.

• Barbabus

Jag valde Sandra Elizah (www.sandraelizah.se) till vårt bröllop i lördags. Jätteduktig och trevlig tjej som kommer hem till en, och gör både provsminkning och provuppsättning.

Jag är sååå nöjd med hur det blev! Rekommenderas varmt

• Silver lining

Tack for Tips! Jag ska kolla pa dessa!!!
     Nagon annan som har bra erfarenhet av har uppsaettning och smink??

• Wivvi

Salong Tid. Har ingen aning om de gör hembesök, men deras lokal är fantastiskade, så det var mysigt att tillbringa dagen där. Jag hade en tuff och modern frisy och sminkning och var jättenöjd!

• Silver lining

Ah tack! jag ska kolla daer!!

• KlaraV89

Du kan prova Emma Noor's
    Hojta till om du vill ha foto tips oxå.

• lilltass

LinaochLinda är jättebra! Kolla dom, dom har en salong vid karlaplan men dom kan komma till en också. 

• Ajdoo

Jag fick smink och har fixat av Karin, www.colorsbykarin.se

Hon ar superduktig och inte radd for en utmaning ;) Hon kom till varat hotell och fixade mig!

• Matilda Bäcker

www.m-joy.se drivs av Madeleine Jansson, en ung och kreativ tjej som säkerligen kan få till en modern och trendig look. Där ingår också konsultation med provsmink + provuppsättning innan dagen D. Hon håller till i Stockholm och om du hör med henne kan hon säkerligen komma till ditt hotell.

Svar på tråden har+smink: tips centrala Stockholm /hem besoek?