Tips på fotograf i Malmö området ... !!!
Har någon ett bra tips på en duktig fotograf i Malmö området .. sydvästra Skåne ... tar tacksamt emot tips!
Har någon ett bra tips på en duktig fotograf i Malmö området .. sydvästra Skåne ... tar tacksamt emot tips!
Mads Damgaard(hoppas jag skriver rätt nu) skulle jag inte tagit.
Har sett mina vänners bilder.
Jätte fula skuggor i deras ansikten.
Både i kyrkan samt när han tog deras porträttbilder.
Så han är verkligen inte en duktiog fotograf i mina ögon när han inte kan få till det med ljuset.
De blev mkt missnöjda.
Exhibibild i Malmö.
Väldigt duktig fotograf med lång erfarenhet.
Vi blev fotograferade på stranden och fick en fin blandning av klassiska bilder, lite annorlunda och lite roliga bilder. Blev super nöjda. (Vi har höga krav.)
Vad roligt att höra, för vi har bokat henne till nästa sommar! Hon gav ett mycket proffsigt intryck och hade fina bilder att visa upp i sin studio. En mångfacetterad fotograf
www.fotomedmera.se
Malmöområdet
Vi kommer i alla fall att behålla vår bokning av Mads Damgaard. Efter att vi sett hans bilder ville vi gärna och vill fortfarande att han förevigar vår dag.
www.madsdamgaard.com/wedding
Ser inga skuggor i deras ansikten. Men men smaken är som baken...
Emelie Ohlsson har fina bilder på sin hemsida, dock är hon väldigt fullbokad
Sedan har Mette,s om någon redan tipsat omm, fina bilder på sin sida mettesfoto.blogg.se
Vi ger fan i vad du befinner dig, köp annonsplats om du vill annonsera !
Vi ger fan i vad du befinner dig, köp annonsplats om du vill annonsera !
Jag kan med varm hand rekommendera en jätte duktig fotograf Caroline Jacobsen. Vi anlita henne till vårt kombinerade dop och överrasknings bröllop nu i feb. Hon tog jätte fina bilder och är väldigt ödmjuk och har mycket bra idéer på var och hur man ska stå på fotot.
Carolin tog våra bröllopsbilder innan bröllopet/dopet sen var hon även med hemma hos oss och tog bilder när vi förberedde barnen och i kyrkan.
Vi blev super nöjda med våra bröllopsbilder, det enda problemt nu är att vi har så många fina bilder så vi vet inte vilken vi ska förstora.
I kyrkan har hon verkligen lyckats få med det man själv missade som tårar, leende, lycka, kärlek mm
Hon är även fantastisk med efterarbetet på varje bild.
Låt hennes bilder prata för sig själv http://www.carolinejacobsen.com
Ps. Hon finns i Malmö D.s
Lycka till
Jag kan bara instämma med ovanstående inlägg av "Lycklig75"! Caroline L Jacobsen är en fantastisk fotograf som tog bilder på vårt vinterbröllop nu i januari och bilderna blev helt underbara..hon lyckades verkligen fånga känslan mellan oss i bilderna!!
Adressen till hennes hemsida är fel i inlägget ovan, den rätta är: www.carolinejacobsen.com/
Lycka till med fotografletandet!
Jag jobbar inte som fotograf!!!
Anledningen till mitt inlägg var att vi själv letade väldigt länge efter en bra fotograf och en som inte stressar med att ta bilder. Att man känner att man får den tiden man behöver och att man får ett mångfald av bilder så man har många att välja på. Man kan inte se på en fotograf hur de jobbar, inte ens med bilder på deras hemsida. el vad de säger om deras sätt att jobba. De säljare och oftast egenföretagare så de är duktiga på sälja in sig själv. Hur de verkligen jobbar märker man ju först när man står där i sin bröllopsklänning och då är det för sent att göra någonting åt det.
När man har små barn och jobbar som eventmanager så har man träffat många fotografer och tyvärr finns det många som stressar. Ibland får också själv komma på hur man ska stå/sitta på sina bilder. Jag tycker att sånt ska fotografen komma med förslag på även säga till om något ser konstigt ut som hållning, klänning, smink, hår mm. Tyvärr finns det många som inte säger något och man märker först själv när man få sina bilder, då är det lite sent eller hur?!
Man har ju bara sin bröllopsklänning, håruppsättning mm en gång i livet (förhoppningsvis) Man kan ju inte ta om sådana bilder precis!
Vist jag kunde istället skriva varningar på de jag stött på som inte är bra men det känns ju enklare att lyfta fram de som är bra. Det var enbart tänkt som rekommendation..
Jag hittade henne själv genom en tråd här på bröllopstorget..Därför ville jag göra samma sak för att kunna hjälpa min nästa..
Vist jag kan hålla med om att texten var kanske lite för innehållsrik men när man är mammaledig, nygift och lycklig så blir allt lite överdrivit :D
Jag jobbar inte som fotograf!!!
Anledningen till mitt inlägg var att vi själv letade väldigt länge efter en bra fotograf och en som inte stressar med att ta bilder. Att man känner att man får den tiden man behöver och att man får ett mångfald av bilder så man har många att välja på. Man kan inte se på en fotograf hur de jobbar, inte ens med bilder på deras hemsida. el vad de säger om deras sätt att jobba. De säljare och oftast egenföretagare så de är duktiga på sälja in sig själv. Hur de verkligen jobbar märker man ju först när man står där i sin bröllopsklänning och då är det för sent att göra någonting åt det.
När man har små barn och jobbar som eventmanager så har man träffat många fotografer och tyvärr finns det många som stressar. Ibland får också själv komma på hur man ska stå/sitta på sina bilder. Jag tycker att sånt ska fotografen komma med förslag på även säga till om något ser konstigt ut som hållning, klänning, smink, hår mm. Tyvärr finns det många som inte säger något och man märker först själv när man få sina bilder, då är det lite sent eller hur?!
Man har ju bara sin bröllopsklänning, håruppsättning mm en gång i livet (förhoppningsvis) Man kan ju inte ta om sådana bilder precis!
Vist jag kunde istället skriva varningar på de jag stött på som inte är bra men det känns ju enklare att lyfta fram de som är bra. Det var enbart tänkt som rekommendation..
Jag hittade henne själv genom en tråd här på bröllopstorget..Därför ville jag göra samma sak för att kunna hjälpa min nästa..
Vist jag kan hålla med om att texten var kanske lite för innehållsrik men när man är mammaledig, nygift och lycklig så blir allt lite överdrivit :D
eller hur.. har själv råkat ut för många klåpare i alla olika yrkesgrupper både privat och arbetslivet.. Hade jag bara vetat vem jag skulle anlitat så hade jag sparat mycket tid, pengar och huvudbry..