• mattiasFästmö

utbytt frisör!

Fick reda på idag nu på eftermiddag på omvägar att man frisör tydligen blivit utbytt? jag vet inte om han bytt jobb eller vad som hänt men han ska inte göra mitt hår på min bröllopsdag iallafall.och INGEN har pratat med mig om detta på företaget. Jag ska självklart ringa det första jag gör imorgon och prata med dom. men jag tänkte bara kolla, är det någon som vart med om detta innan? eller nån som är frisör? Om man nu ska byta frisör, kommer den 'gamla' som jag gjort provuppsättning med sitta med den 'nya' och instruera hur jag vill ha det? Eller kommer jag få lov att ha en helt ny frisyr nu`? kanske ska säga också att jag gifter mig 23oktober, och gifter mig på en annan ort, så jag kan inte åka dit för en ny konsultation heller. Åh blev SUPERSTRESSAD nu dom lär väl knappast sitta och gå igenom min frisyr? kan säga att jag ska ha en ganska avancerad frisyr, som frisören kom på lite eftersom, det är absolut ingen klassisk.

blir Fru den 23 Oktober -10
  • Svar på tråden utbytt frisör!
  • Moster Stina

Men FY vad oförskämt av dem att inte tala om detta!
    Tycker du skall ringa upp företaget och be om att få veta hur det ligger till.

RIKTIGT dåligt av dem om de inte har samma frisör sen. jag menar, man måste väl få PRÖVA ditt hår en del först!

HOPPAS verkligen du får ha samma som du testat uppsättningen med! Lycka till!

• Knektarna

Hur fick du reda på att frisören är utbytt om inte företaget sagt något? Var det frisöern själv som ringde borde väl han kunnat tala om och ge lite information i stället om hur han instruerat sin efterträdare och varför det blev som det blev. Sen är ju inte en frisör tvungen att alltid jobba för en salong. Du kan väl ta honom som frilansare om du inte vill byta?

• Junibrud2011

Så trist! Tog ni några bilder som den nya frisören kan se på?

• mattiasFästmö

Hej igen! Gud vad besviken jag är jag pratade med företaget och dom sa typ 'vad bra att du ringde', och sen sa dom att han som nu istället skulle göra frisyren hade gått igenom den med min 'gamla' frisör, och att han hade stenkoll. Men jag har iallafall svårt att se att den kommer bli lika bra. Saken var ju det att frisören lite såg frisyren i huvudet och kom på lite eftersom, så det är verkligen ingen klassisk, och jag har svårt att se hur man kan beskriva den såpass att det blir prick samma men som min m2b sa, det kanske tillochmed blir finare nu med den andra. Usch, känns som om det är det sista man behöver såhär inte ens två veckor innan bröllopet. Men jag fick prata med den nya frisören och han sa att jag inte behövde oroa mig minsta lilla utan att dom hade koll på allt.  Nej inga foton tog vi heller, jag skulle egentligen inte haft provuppsättning, men sen blev det lite i sista minuten och vi hade inte så mycket tid, så han gjorde en snabb uppsättning bara så att jag skulle se hur han tänkte. Åh, jag hoppas det blir bra ändå

• weddinginlove

Går det inte att tinga den första frisören privat då? Han  kanske kan och vill göra det utanför salongen?

• Karamellen

Ojdå! Jag hoppas verkligen att du får en dunderrabatt!
    Jag tror absolut att den nya frisören är jätteduktig och att det kommer bli kanonfint, men det känns inte som att du ska behöva betala fullpris när du på dagen D inte har samma frisör som du varit på konsultation hos!

Svar på tråden utbytt frisör!