• Mimini

Sko-problem! Hjälp!

Jag har ett stort sko-problem och jag vill gärna ha era åsikter!

Jag gifter mig den 18 december, och hoppas ju givetvis på massor av snö, och kan därför inte ha vanliga ballerina-skor på mig utomhus. Högklackade skor är inte heller ett alternativ då mig rygg är för dålig för det på grund av graviditeter.

Nu har jag hittat 2 par vita stövlar som jag velar mellan.

Ni kan väl vara snälla och kika in i min blogg och berätta vad ni tycker om de två par stövlarna jag har hittat. 
    Behöver verkligen eran hjälp!!

http://mamafeelings.blogg.se/2010/october/sko-problem.html

Är väldigt tacksam!!

• Svar på tråden Sko-problem! Hjälp!
  • Klingoklang

Men båda två var väldigt fin,

Men om du ska ha en klassisk vit bröllopsklänning så tycker jag att du ska ta sko nr 2. Den kommer se mest elegant ut tro jag! Hur ser klänningen ut?

• 1700tal

Definitivt sko nr 2 ur tjusighetsaspekt! Tycker jag...  Mer stilren och utan "smyckerierna". Men beror förstås lite på klänningen.

• Uttan

Jag personligen skulle valt sko nummer 2. (Den är från skopunkten va?)

Tycker inte den andra passar riktigt för bröllop. men det är ju en smaksak.

• Klingoklang
    Mimini skrev 2010-10-12 18:00:38 följande:
    Vill inte lägga ut en bild på klänningen i helhet ännu men det finns bilder  på min blogg också...mamafeelings.blogg.se/2010/september/min-klan...Den är inte riktigt vit utan går mer åt Ivory-hållet..
    Sko nr 2 kommer bli jätte fin till din klänning! Dom passar bäst ihop. 
  • Mimini

Tusen tack för era svar.. Har haft lite mer känsla för sko nummer 2 faktiskt så det lutar väldigt mycket åt den.. Tack så mycket!!!

• Uppsalabrud2010

Hej, fy ja, skoproblem hade jag också så att det räckte och blev över. Tittade på dina stövlar och jag tycker att stövel nr två var finast. De var nättare och finare överlag än ettan.

• elisabettan

Solklart nummer två! Lycka till!

• jompen

oj, jag tycker hands down nr 1 :S men om "alla andra" tycker 2 kan det ju vara jag som inte har ngn stilkänsla ;)

det viktigaste är nog att du själv tycker om den!

• Sara och Micke 2010

Klockrent nummer 2. De är mest stilrena! 

• Moster Stina

VERKLIGEN solklart nummer två!

De första är lite för 2010 om du förstår mig rätt.
    Tycker personligen att det ska vara mer klassiskt!

Tvåan är supersnygga och eleganta!

• Mariabridetobe

Nr 2 ser ut som en klockren bröllopsstövel =)

• eigollet

Supersnygga båda två men jag röstar också på nr 2!

• LoveinSthlm

Tycker också nr 2! Klassiskt snygg

• Vingilot

Röstar på nr 2 jag med. Jättesnygg!:)

• Mimini

Tusen tack för era åsikter.
    Har sugit åt mig som en torr disktrasa och bestämt mig för att jag kör på nummer 2. Helt klart. Känslan fanns ju även mer för dem redan från början. Fick bara en extra knuff i baken att välja dem =)

Så jag tackar så jätte mycket! Skorna ska inhandlas i helgen förhoppningsvis =)

Svar på tråden Sko-problem! Hjälp!