• hanken

Bröllopfesten på Tullgarns slott

Har precis bokat Tullgarns slott med Orangeriet som lokal för bröllopsfesten nästa år. Någon som har erfarenhet av det stället att dela med sig av. Är lite osäker på stallet där man sedan ska ha dansen, går det att göra mysigare, så lite mörkt och kallt ut när jag var där och kika?
    Tacksam för svar

• Svar på tråden Bröllopfesten på Tullgarns slott
  • Silver lining

Hej!

Jag har varit pa broellopsfest daer (som gaest) ; manga manga ar sedan (kan det redan gatt 6 eller 7 ar ??) . I allla fall:
    Middagen i Orangeriet och sedan fest inne i slottet (om jag minns raett).
    Kan bara saega att det var jaette trevligt!  och lokalerna och omgivning helt fantastiskt fina.

Det var under sommaren och nagolunda varmt aeven om det hade regnat tidagre under dagen... kan inte minnas att det kaendes "omysigt";

Hoppas det hjaelper...

• IloveD

Jag har också varit där på bröllop för några år sedan. Orangeriet är jättetrevligt för middagen. Festen hölls sedan i stallet. Som du själv sa lite mörkt och kallt, men verkligen en annorlunda (på ett positivt sätt)  lokal.
    Vi tog faktiskt en del av våra bröllopsbilder på Tullgarn och i orangeriet, även om vi hade festen middag och fest inne i Trosa.

• hanken

Tack för svar!
    Undrar ifall det är någon som varit där på lite senare tid som kan berätta hur det var?
    Nyfiken

Svar på tråden Bröllopfesten på Tullgarns slott