• zunzilk

Svart hårblomma i tyll med flor?

SKulle vilja ha en svart tygblomma gärna med svart flor till min lilla uppsättning. Har jättekort hår 4mm på sidorna och långt överhår så jag kommer tupera upp det lite och skulle vilja ha en svart blomma att fästa. Men var hittar jag detta??? Helst i sverige...

• Svar på tråden Svart hårblomma i tyll med flor?
  • Decemberfru

har du vägarna förbi göteborg så finns det massa fina, vintageinspirerade floraccessoarer till håret på Prickig Katt. http://www.prickigkatt.se/shop/ Större urval i riktiga butiken...

• Peppo79

Kolla även på Glitter eller Accessorize

• Sara och Micke 2010

Bor Du i Stockholm så MÅSTE Du gå till "Antikt gammalt och nytt" Det är en LITEN butik som ligger på Mäster Samuelsgatan (tvärgata till Biblioteksgatan). Den drivs av ett gaypar som inte är helt muntra fast klart ibland strålar solen även på dem! :D Det är så mycket grejer i butiken att Du inte kan vända Dig om så var försiktig annars komer Du att dö från deras arga blickar! :D Har Du inga smycen till Ditt bröllop så kommer Du garanterat att hitta det där också!

• zunzilk

Sara och Micke 2010 skrev 2010-10-15 09:57:32 följande:
    Bor Du i Stockholm så MÅSTE Du gå till "Antikt gammalt och nytt" Det är en LITEN butik som ligger på Mäster Samuelsgatan (tvärgata till Biblioteksgatan). Den drivs av ett gaypar som inte är helt muntra fast klart ibland strålar solen även på dem! :D Det är så mycket grejer i butiken att Du inte kan vända Dig om så var försiktig annars komer Du att dö från deras arga blickar! :D Har Du inga smycen till Ditt bröllop så kommer Du garanterat att hitta det där också!

Får nog ta en sväng till den butiken , eftersom jag och sambon planerat in en lyxtripp till huvudstaden innan jul. Får definitivt vara lite försiktig vill ju inte få detta bistra gaypar på mig. ;)

Svar på tråden Svart hårblomma i tyll med flor?