Oj oj här har det skrivits en massa, vad kul=)!! Visst e det mysigt med jul nu, man får ju verkligen den rätta känslan med all snö!!
Jämntjock: Jätte fin ring!!! Tänk vilken tur man kan ha=).
finafia: Jag har också tänkt på det här med runda bord som du var inne på, just för att man ska kunna prata med fler, men jag tror det tar för stor plats om man ska göra som du sa och göra en kvadrat ist.. Tror nog att det blir bäst med E bord för vår del och sen får man tänka till ordentligt när man gör bordsplaceringen så det inte blir sådär segt som det kanske kan bli om man hamnar på fel ställe..
Jag tycker det är jätte snyggt med stolsöverdrag men kommer inte ha det själv för vi tycker det känns lite onödigt men det blir absolut en mer bröllopskänsla på dukningen om man har det och 25 kr var ju skit billigt! Var är det någonstans, hyr de kanske ut dukar också? Kolla bara så de passar till stolarna, vet inte alls hur det fungerar men jag har för mig att stolarna var ganska låga i ryggen.
Man kanske skulle kolla den där Pia H, Ronny pratade också om henne.. Hade som du Jämntjock också helst haft kock på plats och som du säger finafia så är det ju jätte bra med någon som kan köket..
Vad häftigt det hade varit om du kunde fixa en bröllopsresa som morgongåva! Fast det är ju onekligen lite svårt att spara ihop 60000 i smyg, annars också för den delen=). Vi ska önska oss presentkort på en resebyrå för att sedan ta en restresa med våra bästa vänner och deras flicka. Vart spelar egentligen ingen roll, reser man med barn så är det mest bara skönt om det är så praktiskt som möjligt=).
Kyllie: Har tyvärr inte heller någon koll på det där med sömmerska.. Eller förresten så vet jag att min svärmor fick en klänning upp sydd av en duktig kvinna när vi var på bröllop förra året. Vet inte alls var hon håller till eller vad hon kostar men jag kan kolla upp hennes namn och nr..