• hellina

ni som har klädkod kavaj

är det ok om man som gäst kommer i detta då? klänningen är samma modell som den på bilden, dock utan rosett och så är den i en annan enfärgad färg. kavajen är som den på bilden

ta en titt i mitt galleri

• Svar på tråden ni som har klädkod kavaj
  • nicenettis

kommer inte åt ditt galleri du måste andra det under dina inställningar

• Sebastiána

Som tjej behöver man inte ha kavaj... men jag ser inte heller ditt galleri så jag kanske har missuppfattat dig?

• hellina

så, nu ska det fungera

Nej jag vet att jag inte måste ha kavaj men detta hittade jag som jag tyckte om

• nicenettis

som tjej kan du ha. Valfri elegant klädsel,
    tex: dräkt eller kort klänning.Ibland även elegantare långbyxor

• nicenettis

tycker du helt klart kan ta det

• hellina

men skulle detta passa bra då? jag är ingen van bröllopsbesökare så jag känner mig rätt nollad när det gäller koder och sådant. hihi

• hellina

vad kan man ha för fint runt halsen, tycker ni? sen undrar jag lite över detta med strumbyxor (nylon), vilken färg ska man välja? är det mest passande med hudfärgade eller ska man ta svarta, grå?

• nicenettis

vilken färg ska klänningen vara?

• MBLL

Tycker absolut att du kan ha detta! Snyggt!

• MBLL

Förresten, angående strumpbyxorna så känner jag själv att det beror lite på väder.... och när det är. Är brölloper snart? Eller är det senare i höst eller vinter? Om det är på vintern hade jag nog valt svarta.

• hellina

klänningen kommer att vara beige med breda svarta kanter , lite svårt att förklara.

• hellina

MBLL skrev 2010-09-29 21:35:58 följande:
    Förresten, angående strumpbyxorna så känner jag själv att det beror lite på väder.... och när det är. Är brölloper snart? Eller är det senare i höst eller vinter? Om det är på vintern hade jag nog valt svarta.

bröllopet är nu i oktober... svårt ändå att veta vad som blir bäst

Svar på tråden ni som har klädkod kavaj