• Fialot­ta 78
    Äldre 25 Sep 20:59
    6607 visningar
    31 svar
    31
    6607

    Oktober 2010, del tre!

    Såg att även den andra tråden hade stängts. Vet inte om någon annan startat en ny men nu gör jag det!

    Snart är det dags för oss

  • Svar på tråden Oktober 2010, del tre!
  • weddin­ginlov­e
    Äldre 2 Oct 07:01
    #11

     


    Fialotta 78 skrev 2010-10-02 06:57:51 följande:
    Idag är det dags för oss Håller tummarna för att allt ska klaffa!

    Lycka till, ha en fantastisk dag!

  • mammab
    Äldre 2 Oct 10:31
    #12

    Vi gifter oss den 23/10..


    nyss drog karln iväg på svensexa! Han var vädigt rosa haha...ska bli kul att se bilder sen!


  • sjöorm­en
    Äldre 3 Oct 21:42
    #13

    Är precis en vecka kvar... Kom fram till idag att tärnornas klänning inte funkar, har en vecka på mig att hitta nya! Inte bra...

  • weddin­ginlov­e
    Äldre 4 Oct 09:38
    #14

    Min blivande blev hippad i lördags, är lite nervös att jag inte blir hippad men jag tror det blir helgen före OM det blir.
    Sitter och knepar på bordsplacering, det är inte lätt.

  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 4 Oct 13:05
    #15

     


    sjöormen skrev 2010-10-03 21:42:27 följande:
    Är precis en vecka kvar... Kom fram till idag att tärnornas klänning inte funkar, har en vecka på mig att hitta nya! Inte bra...

    Oj, vad jobbigt! Hur kommer det sig att du kom på det nu att dom inte passade? Hoppas verkligen att du hittar några bra nu i sista minuten


    weddinginlove skrev 2010-10-04 09:38:53 följande:
    Min blivande blev hippad i lördags, är lite nervös att jag inte blir hippad men jag tror det blir helgen före OM det blir.Sitter och knepar på bordsplacering, det är inte lätt.

    Bordsplaceringen är verkigen jättedryg! vi är bara runt 40 stycken men ändå att få ihop alla med folk som dom inte känner så väl samt att dom som är mest släkt ska sitta närmast brudparet osv osv. Och händer det saker så man får ändra, tror jag setat och gjort om den fyra gånger nu!


  • Knekta­rna
    Äldre 4 Oct 20:45
    #16

    Vad ska ni oktober brudar ha på er för att inte frysa utomhus?
    Jag köpte en cape men är inte nöjd. Så jag måste hitta någonting annat! Gifter oss 23 oktober.
    Tips mottages tacksamt asap ;)

  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 4 Oct 20:55
    #17

     


    Knektarna skrev 2010-10-04 20:45:30 följande:
    Vad ska ni oktober brudar ha på er för att inte frysa utomhus? Jag köpte en cape men är inte nöjd. Så jag måste hitta någonting annat! Gifter oss 23 oktober.Tips mottages tacksamt asap ;)

    Jag ska nog inte ha något alls man kommer ju inte vara ute speciellt mycket, och när jag blir nervös så blir jag väldigt varmt, så därför tror jag snarare att jag kommer tycka att det är skönt när man går till limon när man ska till festlokalen och så gifter mig samma datum!


  • Knekta­rna
    Äldre 4 Oct 21:00
    #18

    Jaha! Jag tänkte mer på fotografering, från frissan och dylikt och sen på kvällen när vi ska från festen. Men jag kanske är fel ute?

  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 4 Oct 21:06
    #19

     


    Knektarna skrev 2010-10-04 21:00:57 följande:
    Jaha! Jag tänkte mer på fotografering, från frissan och dylikt och sen på kvällen när vi ska från festen. Men jag kanske är fel ute?

    Ja men det är ju inga längre stunder? Eller? inte för vår del iallafall. ut från hotellet och in i bilen, ut från bilen och in hos frissan osv. Och då räknar jag med att det är varmt i bilen så man inte behöver frysa


  • Knekta­rna
    Äldre 4 Oct 21:14
    #20

    Jag kanske ska tänka om och bara fixa en scarf...


     

Svar på tråden Oktober 2010, del tre!