• Moster Stina

billiga karaffer

Vi tänker hälla över boxvin till karaffer.
    Men undrar nu var man kan hitta sådana till bästa pris!

Och jag känner redan till att man istället kan använda de fina buteljflaskorna på IKEA, men min blivande man gillar inte riktigt den idén. 

• Svar på tråden billiga karaffer
  • wallinbruden

Vi bor ju i Skövde och det finns ett företag som heter Hem o Hobby både i Skövde och Hjo, de har karaffer för 25 kr st så det måste ju finnas på andra ställen med, de har heminredning med både tyg, porslin, servetter, ljus osv... Något liknande kanske finns vart du nu bor?

• Moster Stina

Mina svärföräldrar bor i Ulricehamn, så det är ju kanske en uppgift för dem! :) Tack så mycke för tipset!

• african love

Jag såg fina karaffer på Gekås i Ullared i somras. Men dit är det kanske långt att åka, beroende på vart man bor. Annars tror jag att Rusta & ÖB kan vara heta tips.

• wallinbruden

Precis, satsa på Rusta o ÖoB, jag kollade Ullared i somras och de kostad nog mellan 40-50 kr st..

• Kattpoet

ÖoB har bra billiga enkla karaffer, kolla där.

• Moster Stina

ÖoB HAR verkligen enkla billiga karaffer för 29 kr bara. Tack för tipset!

• tilamao

IKEA! Där ska vi köpa karaffer till vattnet på bordet. Mamma sa något om några för 5 kr stycket.

• Sebastiána
    tilamao skrev 2010-09-28 12:52:14 följande:
    IKEA! Där ska vi köpa karaffer till vattnet på bordet. Mamma sa något om några för 5 kr stycket.
    Hmmm... kan inte minnas att jag sett sådana på IKEA. Hon kanske menar vasen Snärtig. Den kostar 5:- men den lär inte rymma så mycket.
Svar på tråden billiga karaffer