• förlovadflicka

Jag är så ekonomiskt och vacker!...

Har sedan ett tag tillbaka en underbar brudklänning som jag fyndade för 125 kr på tradera och fick uppsydd. Den har aprikosa och vita tygrosor på kjolen. Och idag hittade jag en underbar bolero att ha till! Den har aprikosa rosor längs med kanterna på framsidan men inte ryggen och är gjord av ett skirt tyg. På Vila för 300 kr!!! Alltså, det är helt fantastiskt vad fint det blev tillsammans och så grymt billigt! +att jag redan har ett fint pärlhalsband att ha till och har hittat underbara ballerinaskor med pärlor på (det är pärlor på överdelen av klänningen) för 350 kr jag ska köpa!

Jag är glad!!! :D

• Svar på tråden Jag är så ekonomiskt och vacker!...
  • förlovadflicka

U77 skrev 2010-09-21 21:22:59 följande:
    Härligt att fynda.... :)

Det är en härlig känsla alltså :)

• Moster Stina

STORT grattis till dina fynd! Visst kan du känna dig alldeles EXTRA vacker i dem också...om det kostar så lite!

• förlovadflicka
    Moster Stina skrev 2010-09-22 07:30:47 följande:
    STORT grattis till dina fynd! Visst kan du känna dig alldeles EXTRA vacker i dem också...om det kostar så lite!
    Precis, det känns extra bra på något sätt att veta att man kan lägga de pengarna på annat som man faktiskt kommer att använda mer än en gång och ändå se bra ut :)
  • eigollet

Grattis till dig!

Själv känner jag just nu att pengarna bara rullar på saker som jag ändå inte blivit helt nöjd med....

• förlovadflicka

eigollet skrev 2010-09-22 12:25:25 följande:
    Grattis till dig!Själv känner jag just nu att pengarna bara rullar på saker som jag ändå inte blivit helt nöjd med....

jobbig känsla :S Men jag tror det viktigaste är att man blir nöjd med helheten :)

Svar på tråden Jag är så ekonomiskt och vacker!...