• mitas79

Tackkort!

Skickar ni tackkort till dem som skickat kort med hälsning eller ett postogram? Eller bara till dem som grattade med present? Vart drar man gänsen? Fått  så otroligt många grattiskort!

• Svar på tråden Tackkort!
  • S2011

vi kommer skicka tackkort till de som var med på vår dag.

• Ezna

Vi kommer oxå endast skicka tackkort till de som var med!

• BrideBecks

Vi kommer skicka tackkort till de som var med samt de som har uppvaktat oss i samband med vigseln på olika sätt. Vi fick t ex ritkigt dyr champange av gamla bekanta till min familj som visste att vi gift oss och ville uppvakta oss med det.

• Brautchen

Vi kommer skicka tackkort till:

De som var med De som inte var med men som gav presenter ändå Musiker (bekannta till familjen) Floristen Stylisten Onsala Herrgård, där vi firade (toppenpersonal!) Prästen sätter upp ett på anslagstavlan på jobbet - mitt kontor var fullt med ballonger, girlander och godis när jag kom tillbaka plus vi fick ett presentkort på en restaurang

Vi fick inte så många grattiskort, men jag skulle nog inte skicka till alla dem om vi hade fått det. Nä, hoppa det :)

• Midsommarbruden2010

posten.se där skickade vi vykort med egen bild (bröllopsbild) och på baksidan skrevs tack-texten dit. även gäster från utlandet fick sådana, kostar lika mycket till hela världen 17.50 kr. bilderna blev jättefina och flertalet har ramat in vykorten

Svar på tråden Tackkort!