Moccatårta?
Har inte fixat tårtan än, funderar på Moccatårta? Är det nån som annan som ska ha det? Det är nämligen min favorittårta, men vet också att inte många gillar denna typ av tårta? Hur ska jag göra?
Har inte fixat tårtan än, funderar på Moccatårta? Är det nån som annan som ska ha det? Det är nämligen min favorittårta, men vet också att inte många gillar denna typ av tårta? Hur ska jag göra?
Jag har funderat på att ha mockatårta jag med. Om du gillar den tårtan och vill ha den ska du ju ha den. Det är trots allt din/er dag.
Mockatårta är ju jättegott! Mums!
För det är väl en sådan med marängbottnar och smörkräm med mocka/chokladsmak?
Kör på det du gillar! (den är väl dessutom kanske glutenfri, så den passar fler?)
Ska du ha ett stort bröllop kan man ju göra varannan tårta med mockatårta och varannan med en annan sort på en tårtställning kanske?
Vad tycker din blivande?
Kram från Fialoppa
Jag tycker också du kan varva med dels moccatårta och dels någon annan tårta. Jag dricker inte kaffe och tycker således att mocca och allt med kaffesmak är jätteäckligt så om du vill att även de som inte dricker kaffe ska äta tårta utan att hälften blir kvar på tallriken så tycker jag du ska ha ett alternativ också.
Åhhhh...jag vill ha moccabakelse nuuuuu... (Undrar hur många VV-points det är ;))
Ellte:
Sssshhhh... Det törs man inte ens fundera över...
Blev så sugen på moccabakelse att jag sprang ner till konditoriet - men de hade inte någon moccabakelse så jag blev tvungen att köpa en chokladboll istället som tröst. Den har jag precis tryckt i mig...
Fialoppa