• m1e9l8i8ke

Sminkör som kommer hem en??

hej,
    jag undrar om någon av Er kan hjälpa mig och hitta en bra sminkör som kan komma hem till mig?
    jag ska gifta mig nu om 2 månader o har inte hittat en sminkör än.. för jag vill hälst att de kommer hem å fixar det.. det blir jobbigt å åka runt just bröllopsdagen.

• Svar på tråden Sminkör som kommer hem en??
  • m1e9l8i8ke

jag bor i älvsjö, känner du till någon ?

• Amor in aeternum

Nej, det gör jag inte.. men ett litet tips från min sida är att skriva i vilket område i Sverige du söker sminkösen. :)

• MabCar

Jag kan rekommendera Ulrika Gedin. Hon kommer hem till en och hon gör både hår och make-up. Jag har varit på en konsulation hos henne och blev verkligen supernöjd.

• Biscuit

Amor in aeternum skrev 2010-09-14 20:31:56 följande:
    Nej, det gör jag inte.. men ett litet tips från min sida är att skriva i vilket område i Sverige du söker sminkösen. :)

fy va drygt, känner  du inte till någon men måste kommentera det.

Jag skulle också behöva hitta någon, vill gärna att min frisör gör mitt hår men någon makeupartist har jag inte. Funderade på att fråga min hudterapeut men min tjejkompis avrådde mig då de endast har 10 lektioner smink när de utbildar sig. Vilket hon som också är hudterapeut tyckte va alldeles för lite.

(Jag bor också i Älvsjö)

• lenwer

Jag kan rekommendera Maria Kronberg. Gifte mig 28/8 och hon kom hem och fixade hår och smink på både mig och min tärna, blev jättenöjda. Hon var verkligen jätteduktig, fick mycket kommentarer om att vi var så fina!! Dessutom var hon väldigt trevlig så det blev en mysig stund på alla sätt!!

http://mariakronberg.dinstudio.se/

• Amor in aeternum
    Biscuit skrev 2010-09-14 22:20:39 följande:
      fy va drygt, känner  du inte till någon men måste kommentera det.Jag skulle också behöva hitta någon, vill gärna att min frisör gör mitt hår men någon makeupartist har jag inte. Funderade på att fråga min hudterapeut men min tjejkompis avrådde mig då de endast har 10 lektioner smink när de utbildar sig. Vilket hon som också är hudterapeut tyckte va alldeles för lite.(Jag bor också i Älvsjö)
    Jag menade absolut inte att vara dryg utan jag ville ge ett tips! Jag visste inte var TS bodde när jag läste hennes tråd och stod inte heller på hennes sida och jag tyckte då (högst personligt) att det kanske var bäst att säga till. Jag visste inte att hon bodde i Älvsjö.

Så lägg av.. det var inget illa menat.. varken mot TS eller Dig!

• m1e9l8i8ke

MabCar skrev 2010-09-14 21:34:41 följande:
    Jag kan rekommendera Ulrika Gedin. Hon kommer hem till en och hon gör både hår och make-up. Jag har varit på en konsulation hos henne och blev verkligen supernöjd.

kan jag få numret till Ulrika Gedin.. så jag kan få tag på henne..

tack för hjälpen

• m1e9l8i8ke

älvsjö ligger i Stockholm.. så där bor jag !

Svar på tråden Sminkör som kommer hem en??