Svarta tärnklänningar, ok ?
Jag har tänkt att mina tärmor ska ha svarta klänningar på sig...när jag har sagt detta till vissa så har dom blivit helt chockade..dom påstår att man inte alls kan ha svart klänning på bröllop...Vad tycker ni ?
Jag har tänkt att mina tärmor ska ha svarta klänningar på sig...när jag har sagt detta till vissa så har dom blivit helt chockade..dom påstår att man inte alls kan ha svart klänning på bröllop...Vad tycker ni ?
Jag tycker det är upp till brudparet att bestämma det. Jag och min blivande man skall ha ett bröllop med rocktema och kommer därför ha en hel del svarta inslag på vårt bröllop.
Det är er dag och det är ni som skall firas och jag tycker ni ska göra som NI vill.
Klart man kan!! Finns de som gifter sig i en svart klänning!!
Kör på det, tycker jag! =)
Ärsch, jag tycker det bara är snyggt! Stiligt! Ännu snyggare blir det ju om man meddelar detta till gästerna så att det blir lite svart/vitt tema på hela festen! Lite Hollywood glamor!
Jag skulle som tärna inte egentligen bry mig om färgen på klänningen - det är ju brudens önskan, så varför inte skaffa sig ett snyggt svart fodral som man senare kan använda? Låter ju toppen i mina öron!
Klart man kan ha svart på tärnorna, tror det ka bli både vackert och coolt
Mina fyra tärnor ska ha svarta klänningar, snyggt och stilren :) Go for it!!!
Absolut! Svart är riktigt läckert och elegant!
Det är helt upp till brudparet tycker jag.
Jag skulle aldrig ha det på mitt bröllop, men sen kanske jag har saker på mitt bröllop som någon annan aldrig skulle kunna tänka sig. Så det är ju faktiskt helt upp till brudparet
Jag tycker att det är upp till brudparet helt och hållet.
Kör på det ni har tänkt och strunta i vad andra säger.
Supersnyggt!
Såg förresten en bruklänning på Blocket i stil med de flerfärgade klänningar Alfred Angelo och Mori Lee har. Den var svart men med vita detaljer i stället och den var verkligen jättesnygg!