• Kajsaji

Festprogramspanik?! Hjälp?!

Jag har verkligen panik vad gäller festhäftet nu! Vi gifter oss om 2,5 vecka och jag har knappt börjat med festhäftet! Herrejösses... jag är helt lost :(

Hittar inga fina bilder och vet inte var jag ska börja eller i vilken ordning man ska skriva sakerna. Kan inte ni som redan har gift er skicka era festhäften till mig? Det vore VÄLDIGT uppskattat! 

Min mail är kajsa_jonsson@hotmail.com

• Svar på tråden Festprogramspanik?! Hjälp?!
  • Joseful

oj!

Jag höll på med vårat i flera månader men började att skriva ut det i måndags och blev eter enorm stress klar i dag.

Men ni kanske inte ska ha så många sidor och då borde det ju funka?

• ministern

Hej Här är en till som har lite smått panik inför festprogrammet! Någon som har lust att maila lite inspiration? Vet liksom inte var och hur jag ska börja.....kan inte ens gör en mall i datorn. Är totalt värdelös på datorer....suck! Vore sååå tacksam! mvh 046-151381@comhem.se

• MichaB

oj, va skönt att man inte är ensam om detta problem =)   skulle oxå bli väldigt tacksam om jag kunde få det skickat till min mail =)

MVH 

micha.berar@hotmail.com

• TrollMirre

Hehe, vi gifter oss om två veckor, och har inte ens börjat fundera desto mer på festhäftet ;) Hmm, måste kanske börja ta tag i det... :)

• förlovadflicka

oj, det är ett år kvar tills vi gifter oss och vi tänker göra dem i höst XD Men det är så roligt med sånt, vi ska sitta och pyssla ihop dem själva, perfekt sysselsättning en ruggig höstdag!

• min tur2010

åh kan man få lite tips och ideer på festhäfte...vi gifter oss om 3 månader men ligger efter med ALLT har fortfarande inte fått ut inbjudan för vi har får många ideer om hur den ska se ut men de flesta är helt ogenomförbara... Tack på förhand!
    alinneas@yahoo.se

• liiine89

Petrah skrev 2010-09-07 18:28:54 följande:
    Lugna puckar! Vi började med festprogrammet en vecka innan!   Du har mail :)

Hade du kunnat skicka till mig med? =)

• ProjectX

Jag har gjort vårt festprogram i Publisher (helt underbart verktyg). Jag har lagt upp bilder på det i mitt galleri, så vill ni får ni gå dit och titta. Det ligger under "Festprogram"-galleriet.

• fru2011kanske

projektX, jag kan inte se ditt galleri

• ProjectX

Haha, hade tydligen råkat dölja mitt Galleri. Ja ja, nu ska det fungera iallafall.

• Aasa81

Jag hittade några festprogram när jag googlade. Sök själva, det finns rätt många som har lagt upp sina, så man kan ta deras rätt av, eller göra om dem så det passar en själv bättre. LYCKA TILL! Och grattis till bröllopet i förväg:)

• Lindasep

- Något som kan vara kul för gästerna att läsa är en liten story om hur ni träffades. 
      Som en intervju med er.

- Sen kan man rita upp en karta över bordsplaceringarna och skriva dit namn på alla 
      och sedan skriva hur man känner brudparet. Bra isbrytare vid borden. :)

- Roliga bröllops citat från barn eller bara folksägen.

- Menyn

- Sånger, lekar och tal som kommer att ingå i schemat. 

- Bilder på bröllopsparet från när dom var små.

- Bilder från möhippan eller svensexa.

- Hemlig/Rolig fakta om brudparet. 

- Frågesport om brudparet som sedan avslöjas i slutet av kvällen. 

- Rolig bordsetikett och regler inför kvällen. 

- Roliga uppdrag som var och en ska genomföra under kvällen. T.ex. ställ dig upp och skåla för brudparet på      ett annat språk. 

Så..kommer inte på mer. :)

// Linda 

Svar på tråden Festprogramspanik?! Hjälp?!