• lule

Villa Vanahem, fler?

Hej!
    Juni 2011 gifter vi oss på Villa Vanahem, Stenugnsund, och undrar om det är fler som gör det så vi kan byta lite tips och planering med varandra? Eller om du har gift dig och vill dela med dig av hur det var så är det toppen.

Själv är jag i behov om tips för vigselförättare...

• Svar på tråden Villa Vanahem, fler?
  • wiii

Villa vanahem blir det inte för oss, dock är vi visst från samma trakter, så jag hakar på tråden ändå. Dyker säkert upp lite tips som även jag kan ha nytta av :)

• mikmon

Vi var intresserade av det, men då det inte är uppvärmt blir det för kallt för oss när vi gifter oss:(

• lule

mikmon skrev 2010-09-08 09:16:10 följande:
    Vi var intresserade av det, men då det inte är uppvärmt blir det för kallt för oss när vi gifter oss:(

Jasså är det inte uppvärmt? För oss blir det ingen fara ändå gissar jag eftersom vi gifter oss i juni och sterainljusen brukar göra sitt. Men konstigt ändå, de bor ju i huset själva?

• lule

wiii skrev 2010-09-07 12:27:42 följande:
    Villa vanahem blir det inte för oss, dock är vi visst från samma trakter, så jag hakar på tråden ändå. Dyker säkert upp lite tips som även jag kan ha nytta av :)

Toppen! Du råkar inte ha kolla på vigselförrättare i Stenugnsundsområdet?

• wiii

Det finns visst tre stycken enligt kommunens hemsida. Vi ska nog dock inte ha någon utav dom utan det blir en bekant till fästmannens familj, så är nog inte till så mycket hjälp tyvärr.

• mikmon

Haha, nej förlåt! jag tänkte på Villa vänhem vid Nääs slott!

• wiii

Har du någon koll på frisör i Stenungsund föresten?

• tezzzz

Lite nyfiken på vad det kostar att hyra villa vanahem!?

• mojo2010

är lite intresserad av villa vanahem. någon som har lite pris info att ge mig?

Svar på tråden Villa Vanahem, fler?