• Semlorna

Var hitta snygga underkläder?

Jag letar internetsidor med snygga underkläder till vettiga priser. Jag vill gärna att det ska vara en sida som är säker och som någon testat så skriv gärna om ni eller nån ni känner handlat där och vad ni tyckte. Var kläderna som på bilderna osv?

Annars vill jag gärna ha tips på bra underklädesbutiker i kalmer,oskarshamn eller göteborg.

Främst är jag ute efter en snygg korsett eller bh med det lilla extra.

Tack!

• Svar på tråden Var hitta snygga underkläder?
  • Flodis Hjärtat

I Göteborg finns Korsetten, Change.

• JessicaJnsson

Där handlade jag mitt. Och dom har ganska ofta bra dealer, typ 2 för 1 och sånt.

• lets move it

Jag hittade mina på Gustaf Mellbin på Mariatorget. Fick otroligt bra hjälp och gick där ifrån väldigt nöjd med en korsett och trosa från Masquerade.

• Semlorna

Tack allihopa, nu har jag lite kött på benen inför mitt korsettletande! Fortsätt gärna ge tips dock

• S2011

jag köpte en vit korsett med spets, hyskor i ryggen (3 rader) och avtagbara axelband på Lindex för 299 kr, trosa hittade jag på kappahl (3 för 2).

var in en vända på lindex idag igen och såg att korsetten fortfarande finns; kolla den, kanske?

• Semlorna

S2011 skrev 2010-09-02 18:09:44 följande:
    jag köpte en vit korsett med spets, hyskor i ryggen (3 rader) och avtagbara axelband på Lindex för 299 kr, trosa hittade jag på kappahl (3 för 2). var in en vända på lindex idag igen och såg att korsetten fortfarande finns; kolla den, kanske?

Jag har svårt för avtagbara axelband och vill inte ha utan men om axelbanden sitter ordentligt så kan det vara ett alternativ. Ska definitivt in och kolla där, tack för tipset!

• Gorgeousnes

Jag har också Masquerade korsetten :)! Är så sjukt nöjd med den :)!

Kan ju vara lite svårt att köpa kläder via nätet särskilt underkläder. Jag provade flera korsetter innan jag hittade denna.

• Ninniii83

Testa www.toplady.se De har snygga och billiga underkläder. Jag köpte en korsett därifrån och var jättenöjd. 

Svar på tråden Var hitta snygga underkläder?