• delfin78

Underkläder

Hej!

Jag är lite större och det är svårt att hitta bra underkläder i vanliga fall

nu när jag ska gifta mig vill jag ju verkligen ha BRA underkläder

någon som vet ett bra ställe??

HJÄLP!!!!

• Svar på tråden Underkläder
  • lets move it

Absolut åk till Gustaf Mellbin i Gamlastan i Stockholm dom har storlekar för alla:) Tror även dom har en hemsida.

• zpookie

Ser i alla trådar att det som rekommenderas är just Gustaf Mellbin och Sara och Sally eller något sådant, men allt verkar ju vara i Stockholm... Någon som vet om det finns några bra butiker i Göteborgstrakten / västra götaland?

• zpookie

Jättetack! Den andra ser ju verkligen lovande ut... Ska kolla upp dessa!

• missblue74

zpookie skrev 2010-10-05 03:27:27 följande:
    Jättetack! Den andra ser ju verkligen lovande ut... Ska kolla upp dessa!

Varsågod :o) Hoppas att du hittar något fint

• missblue74

Tiger81 skrev 2010-10-16 12:20:20 följande:
    Kolla in www.toplady.se Riktigt sexiga underkläder.

Det fanns det men för "oss" som har stora storlekar så lär dom knappast passa. Dessutom vill jag iaf hellre köpa i butik där man får hjälp.

• heajhm

Tänkte passa på att fråga en sak.

Jag ska ha en djup urringning i ryggen på min klänning och har kommit fram till att en body med öppen rygg är nog det enda som fungerar.

Men vart hittar man det? Jag har storlek 70G. Har letat överallt tycker jag och har endast hittat en som dessutom är ganska ful och som ser ut att vara fel modell för mig (och inte så billig heller).

Det måste vara någon mer än jag som haft opraktiskt stora bröst och en urringning i ryggen på klänningen.

Tacksam för tips! (Helst internet då jag bor på mindre ort, långt från stora städer)

• heajhm

Tack Clara H!

Har hört att Change ska ha, får ta och spana in det ngn gång när jag har vägarna förbi föräldrarna...

Den lila BH du köpt var jättesnygg!!

Svar på tråden Underkläder