• orangegirl

Snirklig avgränsare

Hej!

Jag håller på med våra festprogram. Var kan man hitta fina "snirklar" att använda som avgränsare mellan de olika rätterna i menyn? Någon som vet?

• Svar på tråden Snirklig avgränsare
  • pyrro

Hade också jättesvårt att hitta det. Jag kan maila dom jag använde om du vill?!

• NorthernTrekker

Hej Orangegirl!

Jag sitter själv och pysslar lite och har också försökt att hittat lite dekorativa bilder och avdelare till texter.

Testa sök på Google och anpassa sökningen beroende på vilken kvalité du vill ha på utskrifterna. (Använder du CorelDraw eller rena textprogram såsom Word?) Googla på ord såsom: vectors (om du använder ett bildprogram) ornate, swirls, floral et.c. Många sidorna är tyvärr inte gratis, men det är bara att klicka sig fram och testa.

Lycka till!

/NorthernTrekker

• trollsländebrud

Under fonten webding (finns i de flesta program, själv använde jag word) så döljer sig en hel massa olika snirklar, men man får pröva sg fram då , men då kan man ju dra ut dom till rätt storlek osv,,, Så gjorde jag!

• mamablues

Om ni har photoshop så är det bara att ladda hem brushes gratis! Det finns massor att välja på å man kan få det precis som man vill!

• orangegirl

Kolla gärna i mitt galleri! Är det någon som vet var man kan få tag på den "snirkeln"?

• Joseful

kam med maila våra om du vill?

• orangegirl

Joseful: Tack jättegärna, du hittar min mail i ett tidigar inlägg! Tack tack tack på förhand!!

• Joseful

nu är det skickat, hoppas det kanske var något sådant du var ute efter, passar för oss iaf ;)

Svar på tråden Snirklig avgränsare