Inlägg från: Motorbruttan |Visa alla inlägg
  • Motorbruttan

    Hur göra med familj och släkt?

    Jag bröt nu i dagarna kontakten med i princip hela min släkt pga att det alltid är jag som ska komma och hälsa på, ringa osv. aldrig dem som ringer mig. Så nu har jag lust att inte bjuda någon av dem och bara ha med min BM:s släkt och min gudmor och gudfar plus våra vänner på bröllopet.


    Vet verkligen inte hur jag ska göra. Får typ panikångest över hur jag ska göra.


    Någon som är eller varit i en liknande situation som kan hjälpa mig?

  • Svar på tråden Hur göra med familj och släkt?
  • Motorbruttan

    Nu har man fått höra saker som gör det ännu lättare för mig att inte bjuda familjen till bröllopet. Mamma och hennes respektive är välkomna, men i dagsläget är inte min pappa och hans familj det. eller jo, farmor. 


    Finns det någon mer än jag här som överväger att inte bjuda familjen?

  • Motorbruttan

    Tråkigt att höra det med din far. Här är det mer att jag aldrig får reda på saker och att det är jag som måste ta initiativen till att hälsa på och höra av mig. Sedan säger dem saker som inte stämmer och hela den där visan. Tycker bara det är synd om mina småbröder som e snart 6 och 8 att dem inte kommer träffa mig och min BM pga detta bråk eller vad man ska skalla det.

  • Motorbruttan

    Låter som att vi är i nästan samma sitts cityalven. Jag är iaf vän med syrran min igen. Men nu ligger farmor inne igen och min pappa har inte hört av sig utan har fått reda på det av min syster. Blir bara SÅ irriterad och förbannad, så j***a svårt e det inte att skicka ett sms eller slå en signal. 


     


     

Svar på tråden Hur göra med familj och släkt?