• Pullan88

Svärmor förstörde bröllopsdagen...hur skulle ni göra?

Alltså helt ärligt hade jag nog slagit ihjäl henne!

Nej men.. kanske inte.. Men jag HADE faktistk skällt ut henne ordentligt..

Tycker inte heller om min svärmor alltid, hon har gjort mig ledsen många gånger och svärt och domenderat på barnkalas som jag ordnat.

Min svärmor lägger sig i om jag och min sambo småbråkar så det blir ännu värre, hon lägger sig i vår ekonomi och menar på att om det inte vore för henne så skulle vi aldrig klara oss.

Hon menar till och med på att VI inte har råd att gifta oss - och att hon inte tycker det eftersom hon tycker vi passar dåligt för varann!

kan ni tänka er det? Hon tycker inte vi passar bra ihop och ändå har vi en fin dotter tillsammans!

Vi ska snart skicka iväg inbjudningskort och jag bara väntar på hennes reaktion.. Hon kommer nog inte hoppa av glädje!

Själv tycker jag att det är ganska kul att tänka "där fick du" åt henne nu när min sambo faktiskt valt mig som sin!

Jag blir tokig på henne . jag har alltid varit snäll och hjälpsam mot henne och hon har bara blivit värre och värre..

Jag har skällt ut henne ordentligt ett par gånger när hon varit som värst. det är inte bara jag som tycker hon är hemsk heller..

Vill bara säga att jag hoppas det ordnar sig - vore jag er skulle jag möjligen säga upp kontakten.. det kommer jag göra ifall svärmor förstör mitt bröllop.

Säg till din man att prata med henne, säg att ni inte vill ha kontakt med henne om hon ska bete sig så. Få henne att inse det!

• Pullan88

Usch vad dåligt jag mådde nu när du skrev om hunden!

Inte mat eller vatten.. kolmörkt rum!

Nej fy fan vilken människa.. usch :(

Blir riktigt ledsen nu! Hatar djurplågeri och vill helst inte veta hur folk kan vara mot djur..

Lämna ALDRIG dina barn hos henne!! usch och fy! :( :(

Svar på tråden Svärmor förstörde bröllopsdagen...hur skulle ni göra?