• Vi2alltid

    Kompisdejting :)

    Jag kom på en rolig grej precis just nu. Det pratas så mycket om att dejta för att hitta den rätta kärleken. Men jag har ju redan hittat honom. Däremot känner jag att jag har lite ont om kompisar just där jag bor, eftersom alla mina vänner flyttar härifrån hela tiden. Nu har precis min bästa vän flyttat för att plugga. Många av mina vänner har fått barn och har inte så mycket tid för att hänga med oss.

    Tänk om man kunde internet-kompisdejta! Dejta tills man hittar någon som man känner att det klickar med och man vill umngås med. Det kanske kan bli 2010-talets nya grej :D

  • Svar på tråden Kompisdejting :)
  • Vi2alltid

    Nä som ni säger så är det inte lätt att knyta nya kontakter, man har liksom sitt liv, går till sitt jobb, går till sitt gym och handlar i sin affär :P

    Och speciellt ni som är mammor kanske, som har ganska fullt upp med det.

  • Vi2alltid

     


    BangBang skrev 2010-08-19 16:20:24 följande:
    Ha ha vad roligt att alla säger samma sak, varfrö inte börja "kompisdate"a då??

    Tja, det är ju ändå en lite annorlunda grej, kanske inte alla som hänger med i konceptet. En del skulle nog bli skraja om någon plötsligt föreslår om de ska kompisdejta :) Det är klart att man kan föreslå en fika med någon och sådär, men jag menar nog att det ska ske mer rakt på, kanske en sida där man letar efter folk som man tycker verkar vettiga och sen bokar en dejt. Och klickar det inte så ska man kunna känna att det går att göra precis som på en "vanlig" dejt: "Tyvärr jag vet inte om vi passar ihop" :D

    Och VAR ska man dejta? På de flesta ställen på internet handlar det som att ragga tycker jag. Här på BT är det inte många som har skrivit var de bor tex. Annars har jag träffat på många här som jag tycker verkar vettiga.

  • Vi2alltid

     


    sms å fotboll skrev 2010-08-19 16:50:57 följande:
    Jag ska absolut klura i helgen och se om jag kommer någonvart.

     


    Skitkul! Kom ihåg vem som kom på idén :D

Svar på tråden Kompisdejting :)