• Nytten

Fotograf Norrköping???

Skulle behöva tips på fotograf i Norrköping (eller i närheten). Någon som man inte blir luspank på att anlita.

• Svar på tråden Fotograf Norrköping???
  • Blomsterbrud 2008

Vi hade Fotografica (finns några foton i mitt galleri). Dom är superbra och timpennignen är låg, men albumen är ganska dyra (i alla fall dom finaste ).

Om du vill ha en bra amatörfotograf kan jag tipsa om Anders Pettersson i Lkp. www.peterssonfoto.se/ Han fotade kompisar till mig och det var BILLIGT och blev fina kort!!!

• Bubo

Filuribur skrev 2010-08-23 07:21:01 följande:
    Tänkte bara säga att jag är utbildad fotograf och söker just nu par att få fotografera bröllopsbilder med. Mest för att få mer erfarenhet och skapa ett starkare portfolio. Jag tar inget betalt för jobbet utan är som sagt bara ute efter erfarenheten. Du kan kika in lite på min hemsida (inte helt färdig än) XXXXXXXXXXXXXXXXX. Jag kan foto enda ut i fingerspetsarna och kan se till så att ni får precis de bilderna ni letar efter. Om det känns intressant så får du gärna kontakta mig via mail och ställa fler frågor om så önskas. XXXXXXXXXXXXXXX MvH /Martina

Det är inte tillåtet att annonsera efter kunder i detta forum.

Det spelar ingen roll om du tar betalt eller inte. Om du nu är så duktigt så kanske du borde ha något brudpar att visa upp. Jag menar att man blir väl inte duktigt om man inget jobb har gjort.

• annab10

Anlitade Studiomix.se när vi gifte oss, kanonbra och duktiga. De är inte så fasligt dyra heller och man får mycket för pengarna dessutom.

• rollei

Om en fotograf inte har några bröllopsbilder att visa upp så skulle ialla fall jag dra öronen åt mig.

• Nytten

Tack för tips, men nu har jag fått tag i en fotograf närmare än jag trodde... en släkting till min blivande man skulle ställa upp..

:)

• retrodrottning
    fibobs skrev 2010-09-08 09:23:21 följande:
    www.vittljus.se  är duktig även på bröllop!!!
    HaHaHa. Begravningsfotograf som fotograferar bröllop. Personligen skulle jag ha stora problem med att en som fotograferar begravningar fotograferar mitt bröllop som är en början på livet, inte slutet. 

Förlåt men jag kunde inte låta bli att påpeka ironi i detta.

• Bubo

fibobs skrev 2010-09-08 09:23:21 följande:
    www.vittljus.se  är duktig även på bröllop!!!

Oj, vad många vackra bröllopspar det fanns på den sidan. Dom ligger väl under locket så det är väl svårt att se.

• Nane

Veronica på Veraphoto.se är KANON duktig och till bra priser. Hon bor i Nyköping men tar uppdrag även på andra orter... Rekommenderas varm =)

Svar på tråden Fotograf Norrköping???