Fotograf Norrköping???
Skulle behöva tips på fotograf i Norrköping (eller i närheten). Någon som man inte blir luspank på att anlita.
Skulle behöva tips på fotograf i Norrköping (eller i närheten). Någon som man inte blir luspank på att anlita.
Vi hade Fotografica (finns några foton i mitt galleri). Dom är superbra och timpennignen är låg, men albumen är ganska dyra (i alla fall dom finaste ).
Om du vill ha en bra amatörfotograf kan jag tipsa om Anders Pettersson i Lkp. www.peterssonfoto.se/ Han fotade kompisar till mig och det var BILLIGT och blev fina kort!!!
Det är inte tillåtet att annonsera efter kunder i detta forum.
Det spelar ingen roll om du tar betalt eller inte. Om du nu är så duktigt så kanske du borde ha något brudpar att visa upp. Jag menar att man blir väl inte duktigt om man inget jobb har gjort.
Anlitade Studiomix.se när vi gifte oss, kanonbra och duktiga. De är inte så fasligt dyra heller och man får mycket för pengarna dessutom.
www.vittljus.se är duktig även på bröllop!!!
Om en fotograf inte har några bröllopsbilder att visa upp så skulle ialla fall jag dra öronen åt mig.
Tack för tips, men nu har jag fått tag i en fotograf närmare än jag trodde... en släkting till min blivande man skulle ställa upp..
:)
Förlåt men jag kunde inte låta bli att påpeka ironi i detta.
Oj, vad många vackra bröllopspar det fanns på den sidan. Dom ligger väl under locket så det är väl svårt att se.
Veronica på Veraphoto.se är KANON duktig och till bra priser. Hon bor i Nyköping men tar uppdrag även på andra orter... Rekommenderas varm =)