• E090422

Nu ska det gå ner!

Datumet är satt! Den 13/8-11 smäller det och då ska alla extrakilon bort!

Någon mer här som vill samlas och peppa varandra för den stora dagen?

Jag ska börja med nutrilett och köra igång med träningen och gå ner minst 15 kg! Börjar imorgon....

13/8-11 smäller det =)
  • Svar på tråden Nu ska det gå ner!
  • Pettetrera

tjoo :)

Måste säga att det är klart att det funkar med Nutrilett men när man väl börjar äta igen så smäller det i alla socker/fett tarmar man har för då är kroppen såå jävla hungrig så det går nästan inte att stoppa :)

Men genom att äta mindre och byta ut onyttigt mot nyttigt så funkar det KANON

tex: Ta trappor i ställer för hissen
           Cykla i stället för bil

byta ut chips mot grönsaks stavar eller varför inte en smarrig frukt sallad
    ingen läsk eller alkohol å det är la klart att man skall unna sig men inte varge helg

och börja ändra på en sak varrannan dag å inte allt på samma dag för då blir det lätt ett MÅSTE i stället för JAG VILL tappa kilon

Har själv gått ner 23 kilo på detta och skall ner ytterligare 5 innan den 18 september då det är min stora dag

• Pettetrera

Glömde självklart säga att detta är jag meeee på :)

Nu kör vi tjejer :)

• Marängtrollet

Oj det var inte dåligt, Pettetrera! 23 kilo!! Grattis till det och lycka till med de sista=)
    Plötsligt känns inte mina retfulla extrakilon lika oöverstigliga längre.
    Här ska knapras grönsaker! Kämpa på!

• Oniq

Började med camebridge i måndags. Nu ska det bort snabbt så att jag kan försöka hålla vikten och sedan ta mått för att beställa klänning from a far far away land.

Det är inte många kilon som ska bort - men desto svårare sådana.

• E090422

Jag kommer köra med Nutrilett, har provat det tidigare och gick ner, sen kom tyvärr julen.. Men under tiden jag åt det gick jag aldrig och smååt och det kändes bra. Nu kommer min sambo också börja så vi kommer stötta varandra och när vi rensat kroppen från allt dåligt kommer vi självklart se över våra matvanor och börja äta smått igen.

• Janqvist

Nutrilett funkar som kickstart, men det är inget hållbart sätt att gå ner vi vikt. Det gäller att se över sinag dagliga matrutiner. Vad man äter och när.

Varför gick du upp under julen tillexempel? Om man håller sitt matintag på en bra nivå så finns de utrymme för julgodis å rullsylta, utan att de syns på vågen!

I slutändan så gäller ju den enkla regeln, vill man gå ner i vikt gäller de att intaget är mindre än uttaget :)
    Motionera mera och ät hälsosamt är min uppmaning!

Unna er nått gott utan dåligt samvete emellanåt, å tär int på kroppen genom ohälsosamma pulvergrycker...

• vinterbrud81

Blir så lycklig, är bortbjuden på surströmming ikväll och jag skrev in den ungefärliga portionen i matdagboken på viktklubb.se, och det roliga är att jag behöver inte oroa mig det minsta för det går alldeles utmärkt att äta det utan att sabba mitt dagsintag med kalorier. Får t.o.m. dricka läsk till

• E090422

Nu skrev jag den här tråden för att få lite pepp..
    Jag har tidigare sagt att jag kommer köra med nutrielett och varför och så är det.

Varför jag gick upp under jul är egentligen helt oviktigt

• vinterbrud81

Det där med bantning är inte lätt, och för att verkligen lyckas så handlar det i grund och botten om vilja. Hur man går till väga är en högst personlig sak eftersom det ska passa just mig som person. Jag gick ner 15 kg förra året med hjälp av skaldemans diet, sen gick jag upp 8 kg av det igen. Nu tänkte jag prova viktklubb eftersom min sambo också kör det, så då kan vi peppa varann här på hemmplan.

• AnnC81

Jag är med på viktklubb.se, har tänkt gå ner 10 kg till jul och sen tänkte jag köra "hålla nollan" programmet på viktklubb. Detta (hålla nollan) har jag aldrig lyckats med innan men nu har jag verkligen motivationen till det. Gifter mig den 21 maj 2011.
    Pepp pepp till alla här inne!! :)

Svar på tråden Nu ska det gå ner!