• E090422

Nu ska det gå ner!

Datumet är satt! Den 13/8-11 smäller det och då ska alla extrakilon bort!

Någon mer här som vill samlas och peppa varandra för den stora dagen?

Jag ska börja med nutrilett och köra igång med träningen och gå ner minst 15 kg! Börjar imorgon....

13/8-11 smäller det =)
  • Svar på tråden Nu ska det gå ner!
  • fryser

ett tips bara. du kommer att gå ner alla dina kg genom att ändra din kost o träna, har sett för många som börjat med shake o sen tröttnat o nästan lagt på sig extra. jag har gått ner 10 sen i sep genom att gå långpromenader, äta nyttigare genom mindre kolhydrater o mindre portioner o vart lite på gymmet o kört pass som jag tyckt avrit roliga.

lycka till

• Flodis Hjärtat

Jag har osckå lagt på mig lite på senare tid så här är det 10 kg som ska bort till aug nästa år.

• Janqvist

ja håller med fryser. satsa på en hållbar kost istället för pulver. lagom mängd mat och lagom mängd motion är ett hållbart koncept livet ut! :)

• blikarlsson

Jag har nog cirka 6 kilo som skulle behöva bort till maj nästa år..... minst! Håller med om nutrilett, det är lätt att det blir en "svältkost", dock vet jag att andra har använt det som en kick-start och sen succesivt börjat äta små mål mat. Kan rekommendera modifast istället, som jag vet smakar bättre, det finns på apoteket. Kan vara bra att "utesluta" något av huvudmålen bara, inte all mat - har svårt att tro att det håller i längden! Lycka till allihop, jag ska själv försöka ta mig till gymmet i höst - kan bli svårt med heltidsjobb, halvtidsstudier och två små barn - men allt går! Heja oss som kämpar!

• mc86

Här hakar jag direkt på :)

6/8 2011 smäller det och innan dess ska alla graviditetskilon bort (fick en dotter i janurai). Har försökt med pulver innan och visst fungerar det för stunden men det är viktigt att bryta sin livsstil och ändra ALLA vanor i vardagen/helgen och festen.

Jag har gått med i viktklubb där du enkelt kan lägga in alla mat och träning för att få koll. Var med där för några år sen och då gick jag ner 8 kilo på 5-6 månader..

• vinterbrud81

Här hakar jag också på, skrev in mig i viktklubb.se idag och jag har rätt så mycker kilon att ta bort innan vårat bröllop i november 2011. Även sambon har skrivit in sig så vi kommer också att peppa varann till detta!
    Så jag hejar på er alla och på mig själv och sambon!

• Uttan

Nutrilet kan vara bra om man vill se något hända i början men sen är det absolut inte hållbart i längden. Man blir så hungrig att man vill "synda" mer än vanligt osv.

• Marängtrollet

Jag ska också kämpa bort ca 8 kg till maj nästa år..och med världens sämsta karaktär så är nog inte pulver något för mig. Skulle nog mumsa vad som helst till slut för jag gillar inte konsistensen=) Så nu har jag dragit ner på pasta, potatis och mjöl. Försöker ta produkter med lägre sockerhalt mm. Cola är min last, men har klarat 4 veckor nu, jippie!! Har anmält mig till Zumba i höst, och det ska bli kul. Jag är en riktig soffpotatis så det blir väl en chock för hela systemet =)

• Alorna

Vi ska gifta oss 12/8 -11 och jag fick en son i januari.
    Jag ska köra naturdiet för vi ska åka till thailand i januari och vill bli smal tills dess

• fru2011kanske

Jag är på jag med!
    Bröllop planerat till aug -11, och då ska minst 10, helst 17 kilo bort! Jag senaste 7 åren fött tre barn (+ 30 kilo första grav.), slutat röka och lagt ner min hobby (red ca 5-6 dgr/v innan) Dessutom har jag ett stillasittande jobb.

Planen nu (från denna vecka fram till årsskiftet) är att försöka på egen hand, jag cyklar till jobbet 4 dgr/v (2*1mil), dricker 1-2 glas vatten före varje måltid samt äter mer grönsaker och mindre onyttigt. Kontrollväger och mäter mig varje söndag (och tränar på Wiin)
    Funkar inte detta blir det viktväktarna, viktklubb,Itriim eller dyl från nyår.

Svar på tråden Nu ska det gå ner!