• Lucentezza

Bridal Outlet Stockholm

Hej! Jag var till Bridal Outlet Stockholm (Ropsten) igår. Det var min andra gång när jag var o kolla klänningar. Va tycker ni om den här klänningen? Den tyckte jag mest om! :) Vi har bröllopet på sommaren 2011, så jag har tid, men priset är så billig och jag har inte råd att betala 10000 kr av klänningen. Det här kommer att kosta c. 6000. Dom ska sy snöring och beställa rätta storlek. Bilden finns i min galleri, men som sagt det är för stor ännu. Jag beställde klänningen eftersom det kostade ingen extra och ska prova den på nytt när den kommer. Vad tycker ni? Klänningen har en lång släp+spets i fållen och det skimrar mycker mer än i den där bilden.

• Svar på tråden Bridal Outlet Stockholm
  • FramtidaFruSandberg

den kan bli jättefin (jag utgår ifrån att du inte ska ha svarta axelband under)

• Minstoradag

Den ser jätte fin ut.

• cilla1973

var butiken bra. Tänkte själv ta mig dit någon dag. Stömemr deras öppettider. verkar lite kort om tid för 2 tim när man vill titta runt till en början

• Lucentezza

Tack för kommentarer!!! :) Jo, alltså klänningen är utan axelband. Hehe! Och nu hoppas jag att den rätta storleken sitter bra + snöring i ryggen. Dom hade mkt fina klänningar och personalen var hjälpsam. Jag var ensam där men rekommenderar att ni som ska dit tar kompisen med. Personalen har ganska bråttom hela tiden när butiken blir fullt av brudar. :)

• jojjo in love

ljuvlig klänning! blir avundsjuk på alla som hittat sin dröm... ja ja.. jag letar vidare! ska till stockholm i september så då får det väl bli en tur dit med storasyster! andra bra tips i stockholm? bra=prisvärda...

• jazzie78

Jättefin klänning!!! Ska också ta mig dit - men jag är inte så sugen på att kolla klänning riktigt ännu... som de flesta andra vill jag gå ner lite först.. :o)

• Lucentezza

Tack! Jag fick svaret just från Bridal Outlet. Dom har inte fått rätta storlek, men dom sa att det går att sy klänningen så att den sitter bra. Jag ska dit på lördag och då får dom sätta knappnål och ta lite måtten. Jag ska ta kameran med, så ni kan kommentera mera sen. Jag hoppas att klänningens form ändrar inte utan att man gör lite ändringar på den. Super bra! :)

• Lucentezza

En bekant ska gifta sig om några veckor och hon har köpt klänningen från en "normal butik" och betalt c.8000 kr. Saken är det att hon undrar att vart har jag hittat min drömklänningen och hur den ser ut och vad den kostar. Måste jag känna mig på någe vis "sämre" brud för att jag har hittat min brudklänningen från en Outlet butik???? Det stör mig lite. Jag bara tycker att vad f*n spelar det för roll var har man köpt sin klänning... Men det känns som en tävling med brudarna, fast det är inte så. Kvinnorna kan vara knepiga...hehe! Vad tycker ni om saken? Eller har ni haft nån liknande situation? Jag är själv bara så himla nöjd och stolt över att jag har egentligen sparat pengar och kunnat hitta drömklänning. :)

• ciacia

Men gud, hittar man sin drömklänning för en "spottstyver" är det väl jättebra! Skulle typ bli avis ju... Hur skulle du kunna vara sämre?! Förstår inte det resonemanget alls... En kompis till mig fick sin för 2000 kr (rea, vet ej vad normalpriset var) och den var jättefin. Kan det verkligen vara så att tjejer "tävlar" om att ha en dyr klänning?? Jag vill inte ge mer än 5000 kr för min men hoppas på att jag kan få tag på en för ännu mindre pengar...

• Lucentezza

Hihih!! Du hade bra åsikt! Klänningen kommer att sitta mkt bättre när sömmerskan har jobbat lite. :D Och underkjolen i bilden är bara med 2 ringar. Jag ska ta egen underkjol med 3 ringar med på lördag. Då får klänningen mera volym! Såååå spännande! Jag ska sätta en ny bild till min galleri (snörning i ryggen).

• Lucentezza

Hej! Det blev inte min brudklänning. Den satt inga bra och det va många "fel" på den. Men, nu fortsätter jag med min sökande. :) Hoppas jag hittar min drömklänning!

• Janqvist

lucentezza: ja rekomenderar varm ingvors brud och fest i norrtälje!

dom har nixaklänningar, som är jättefina men håller ett superbt pris!

ja köpte min där (bild i galleriet) för 3.450 kr!

Svar på tråden Bridal Outlet Stockholm